تدریس خصوصی تافل تضمینی

این روزها بیشتر افراد به ویژه شاغلین و دانشجویان به خاطر مشغله های زیاد و کمبود وقت شرکت در کلاس های خصوصی را نسبت به ثبت نام در دوره های ترمیک آموزشگاه ها ترجیح میدهند. البته به جز صرفه جویی در وقت، مورد دیگری نیز وجود دارد که باعث افزایش این استقبال شده است و آن هم، افزایش کیفیت تدریس در این گونه کلاس ها می باشد. شما علاوه بر شرکت در کلاس های گروهی میتوانید از شیوه ی آموزش و تدریس خصوصی تافل تضمینی در گروه آموزشی شانژاد نیز بهره مند شوید.

کلاس های تدریس خصوصی تافل معمولا به صورت یک نفره در منزل یا محل کار شما برگزار می شوند و از لحاظ شرایط تشکیل کلاس مثل ( روز و ساعت، تعداد جلسات، انتخاب استاد و … ) بسیار راحت تر از کلاس های آموزشگاهی هستند، زیرا شما تابع صد در صد قوانین آن موسسه نخواهید بود و بسیاری از موارد با توافق و نظر شما و بر اساس شرایط شخص زبان آموز تعیین می گردد؛ بنابراین در هر زمانی که شما راحت تر باشید می توانیم کلاس ها را برگزار کنیم.

ماهیت دوره های تدریس خصوصی تافل به صورت فشرده می باشد؛ زیرا هدف این است که بتوان در مدت زمانی مطلوب با بهترین کیفیت مطالب را آموزش داد و به ویژه بر روی میزان تسلط مکالمه ی فرد بر زبان انگلیسی دقت ویژه ای داشت و با این سیستم مدت زمان یادگیری بسیار کوتاه تر از شرکت در دوره های ترمیک آموزشگاهی خواهد شد.

معمولا پس از مدتی که از شروع کلاس های تدریس خصوصی تافل، بگذرد قادر خواهید بود تا به صورت روان و قابل قبولی به زبان انگلیسی صحبت کنید. بنا بر خواسته ی شما برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی توسط خانم می توانیم با مدرسان خانم هماهنگ نماییم تا مسئولیت آموزش را بر عهده بگیرند. بدیهی است که تمام مدرسان و اساتیدی که موسسه شانژاد با آن ها همکاری می نماید دارای تحصیلات عالیه، رزومه ی مطلوب، مدارک معتبر زبان و همچنین تجربه های کافی در زمینه ی تدریس هستند که می توانند کسب نمرات برتر در آزمون تافل را تضمین کنند. پس اگر به دنبال یادگیری تخصصی هستید، پیشنهاد می کنیم در کلاسهای تدریس خصوصی تافل تضمینی شرکت کنید جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تماس بگیرید.

1.7/5 - (12 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *