ارسال نمره تافل به دانشگاه

اگر می خواهید مطمئن شوید که ارسال نمره تافل به دانشگاه مورد نظرتان به دست کسی که می خواهید در اسرع وقت می رسد، پس بهتر است تا انتهای این مطلب را بخوانید.

ارسال نمره تافل به دانشگاه

چگونه دانشگاه مورد نظر را انتخاب کنیم؟

قبل از روز موعود یا همان روز امتحانتان باید به حساب کاربری خود در سایت ETS وارد شوید و دانشگاه مورد نظر خود را در لیست Score recipient قرار دهید. شما لینک Order Score Reports را در سمت چپ حساب کاربری خود می توانید پیدا کنید دانشگاه خود را انتخاب کنید و با View Orders می توانید هر گونه تغییرات لازم را انجام دهید.

آیا بعد از آزمون هم می توانید ارسال نمره تافل به دانشگاه را انجام دهید؟

جواب مثبت است. برای این کار همان روش بالا را باید بروید ولی نیاز است که ۱۹ $ پول هم پرداخت کنید.

په مدت زمان طول می کشد تا ارسال نمره تافل به دانشگاه صورت بگیرد؟

معمولا ۷ الی ۱۰ روز برای دانشگاه های داخل آمریکا و برای دانشگاه هایی که خارج از آمریکا هستند حدود ۴ تا ۶ هفته ممکن است زمان ببرد. اما نکته بسیار مهم اینجاست که باید بدانید که نمره های ۱۳ روز بعد از آزمون داده می شوند. پس برنامه ریزی خود را بر اساس این تاریخ انجام دهید.

ما فکر می کنیم بارها بیان کرده بودیم که آزمون تافل ۲ سال اعتبار دارد پس باید تمامی این احتمالات را در روند کاری خود در نظر داشته باشید. گروه آموزشی استاد شانژاد برای تمامی زبان آموزان خود متعهد می شویم که در صورت نیاز زبان آموز تمامی این مراحل را به صورت رایگان برای زبان آموزان انجام می دهیم.