هزینه تدریس خصوصی آیلتس

با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی  ielts می توانید در آزمون ielts نمره بالایی کسب نمائید و یا اگر در حال مطالعه برای کنکور می باشید، با استفاده از جلسات تدریس خصوصی می توانید درصد بالایی در کنکور کسب نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی به شرطی که با مطالعه و مرور همراه باشد مزایای فراوانی دارد و به نسبت کلاسهای گروهی بازدهی و تاثیرگذاری بیشتری می تواند داشته باشد. هزینه تدریس خصوصی آیلتس و قیمت و نرخ تدریس آیلتس به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

– تجربه مدرس زبان: هر چه تجربه و سابقه کاری مدرس زبان بالاتر باشد قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی آیلتس مطالبه می کند. البته بسیاری از مدرسین تازه نفس و مدرسینی که به تازگی شروع به کار کرده اند هم بسیار خوب تدریس می کنند. ولی به هر حال مدرسی که سابقه کاری بالاتری دارد احتمالا در تعداد جلسات تدریس کمتری هم می تواند مطلب را جمع کند.

– شهر محل تدریس: هزینه تدریس خصوصی آیلتس و سایر دروس هم در شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچکتر بیشتر است. به هر حال در شهرهای بزرگ هم بحث ترافیک مطرح است و در بسیاری از موارد هزینه های زندگی هم بالاتر است. بنابراین مشابه سایر خدمات، هزینه تدریس زبان انگلیسی هم بیشتر خواهد بود.

– میزان تحصیلات مدرس آیلتس: هزینه و نرخ جلسات تدریس خصوصی آیلتس به میزان تحصیلات مدرس زبان هم بستگی دارد. مسلما مدرسی که دکتری دارد به نسبت تحصیلات خودش هزینه بالاتری هم برای جلسات تدریس زبان مطالبه می کند.

بهترین راهکار برای اینکه بدانید هزینه تدریس خصوصی آیلتس و جلسات تدریس آیلتس چقدر است این است که با خود مدرسین زبان تماس گرفته و هزینه کلاسها را از آنها جویا شوید.

کلاسهای خصوصی آیلتس در بسیاری از موارد در آموزش و یادگیری آیلتس و پیشرفت سریع آن می تواند مفید و تاثیرگذار باشد.

در کلاسهای خصوصی آیلتس فرصت بیشتری برای دانشجو یا دانش آموز وجود دارد تا سوال بپرسد و حرف بزند. در بسیاری از اوقات در کلاسهای گروهی برای بعضی از دانش آموزان یا دانشجویان فرصت سوال پرسیدن و یا زمانی برای حرف زدن به زبان انگلیسی وجود ندارد.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *