کلاس خصوصی آیلتس

کلاس خصوصی آیلتس (IELTS) یا کلاس گروهی آیلتس؟

مزیت کلاس های خصوصی این است که شما اختیار بیشتری در انتخاب مدرس، محل و ساعات برگزاری کلاس و تعداد جلسات آن دارید، دوره ها و کلاس هایی که به صورت آموزش خصوصی زبان برای آزمون آیلتس برگزار می شوند، می توانند در مدت زمان کمتری آمادگی لازم را در فرد زبان آموز ایجاد نماید،پس بر اساس سنجش این شرایط می توان به راحتی به این انتخاب رسید که کلاس خصوصی آیلتس برای شما مناسب تر است. اما در هر صورت برای کسب موفقیت، لازم است که مطابق با یک برنامه ریزی مشخص یادگیری را شروع کنید و البته قبل از آن اطلاعات کافی راجع به روش و نحوه ی آزمون IELTS به دست آورید.

برای کسب نمره در آزمون ielts چه کارهایی را باید انجام دهیم؟

شمار علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی و متقاضیان شرکت در آزمون IELTS روز به روز در حال افزایش است و این درحالی است که بسیاری از افراد چون در مورد این آزمون آگاهی لازم را ندارند، نمی توانند برنامه ریزی مناسبی برای خود داشته باشند.

این موضوع باعث می شود که پروسه یادگیری نیمه کاره رها شود و فرد زبان آموز نتواند به هدفی که داشت دست یابد؛ بنابراین علاوه بر اینکه داشتن علاقه، پشتکار و تصمیم جدی می تواند از عوامل موفقیت شما در آزمون IELTS باشد، به دست آوردن آگاهی نیز به همان اندازه موثر خواهد بود.

بدین منظور می توانید در جلسه ی مشاوره و آشنایی با دوره های کلاس خصوصی آیلتس (IELTS) که توسط گروه آموزشی شانژاد ارائه می شود، شرکت نمایید.

از این طریق به صورت تلفنی یا حضوری با یکی از مدرسان دوره های IELTSصحبت خواهید کرد و اطلاعات لازم را کسب می نمایید. پس از آن به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که بر اساس شرایط خود، چه شیوه ی آموزشی برای شما مناسب تر است.

گروه آموزشی شانژاد با بهره گیری از اساتید مجرب در زمینه تدریس خصوصی آیلتس (IELTS) و مشاوره و برنامه ریزی برای داوطلبان آزمون ielts در سالهای اخیر با کسب نمرات عالی توسط زبان آموزان این مجموعه این اطمینان خاطر را به شما میدهد تا با شرکت در دوره های تدریس خصوصی آیلتس (IELTS) این مجموعه به نمره دلخواه خود دست پیدا کنید و به این منظور جلسه رایگان مشاوره و تعیین سطح اولیه برای آشنایی بیشتر با مجموعه ما و ارائه نکات کلیدی برای شرکت در آزمون ielts را در اختیار شما قرار داده برای ارتباط و رزرو مشاوره رایگان با شماره تماس ۳۱۰۹۸۵۶-۰۹۱۲ تماس حاصل فرمایید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *