کلاس خصوصی تافل

کلاس خصوصی تافل؟

برای یادگیری زبان انگلیسی دو راه کاملا متفاوت وجود دارد که شامل حضور در کلاس های خصوصی و کلاسهای گروهی میشود هدف هر دو روش آموزشی یکسان است آن هم این است که زبان آموز دوست دارد تا به سطح بالاتری از یادگیری زبان انگلیسی دست یابد. اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی به منظور مهاجرت یا تحصیل و کسب مدارک بین المللی همچون آیلتس IELTS , تافل TOEFL و جی آر ای GRE را دارید ؛ و به علت مشغله های کار و زندگی وقت کافی برای مطالعه ی طولانی مدت به منظور یادگیری زبان را  ندارید و با کمبود وقت مواجهید ؛ توصیه ی ما به شما افزایش کیفیت و بازدهی زمان محدود یادگیری خود از طریق شرکت در کلاس خصوصی تافل و بهره بردن از یک معلم حرفه ای و دارای معلومات کافی می باشد.

این امر به مدد شرکت در کلاس خصوصی تافل  یا نیمه خصوصی و با حضور مدرس با تسلط کامل  به زبان انگلیسی  و با تجربه ی کافی در زمینه ی تدریس و آشنا به مسائل علمی روز دنیا در زمینه ی یادگیری زبان میسر است. معلم خصوصی تافل علاوه بر تسلط کامل به موضوع تدریس که زبان انگلیسی است باید دارای تسلط کامل بر راه های یادگیری زبان و چگونگی بر طرف کردن موانع ذهنی و فیزیکی یادگیری ، روانشناسی ، متدولوژی تدریس، فن بیان ، فنون ارتباطی ، فیزیولوژی و مکانیزم مغز انسان، علم تغذیه و… بسیاری از مسائل جانبی دیگر باشد تا بتواند روند یادگیری زبان آموز را سرعت بخشیده و مهمتر از آن باعث کیفیت بخشیدن به یادگیری شده و بازدهی وقت دانش آموز را ارتقا دهد.

شرکت در چنین کلاس های با کیفیتی با شرکت در کلاس های گروهی آموزشگاه های زبان به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.چرا که کلاس های آموزشگاه های زبان عموما در زمان بسیار طولانی ،با تعداد بیش از حد دانش آموزان و کیفیت بسیار پایین برگزار می گردد. چنین کلاس هایی بسیاری از زبان آموزان را از یادگیری زبان به کلی مایوس کرده است.

 

1/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *