آزمون EPT

آزمون EPT  یا همان آزمون زبان دانشگاه آزاد که البته نام کامل آزمون ای پی تی آزمون iauept است.

زمان برگزاری آزمون EPT

آزمون زبان دانشگاه آزاد در گذشته بصورت فصلی برگزار می شد و در سال ۴ بار داوطلبان آزمون ای پی تی فرصت شرکت در این آزمون را داشتند، اما هم اکنون تقریبا بصورت ماهانه این آزمون برگزار می شود و داوطلبان در سال ۱۰ بار قادر به شرکت در آزمون زبان دانشگاه آزاد هستند.

نمره آزمون EPT

نمره آزمون زبان دکتری از ۱۰۰۰ حساب میشود و شرکت کنندگان در این آزمون باید حداقل نمره ۵۰۰  را برای قبولی بدست بیاورند تا در جلسه مصاحبه زبان دکتری دانشگاه آزاد ارائه نمایند.

سوالات آزمون EPT

آزمون EPT یا همان آزمون زبان دانشگاه آزاد از ۱۰۰ سوال تشکیل شده است و این سوالات مربوط به قسمت واژگان، گرامر و درک مطلب که بصورت  ۳۰ سوال درک مطلب، ۳۵ سوال  لغات و ۳۵ سوال  گرامر تقسیم بندی شده و سوالات این آزمون را تشکیل میدهند.

نکته مهمی که داوطلبان شرکت کننده در این آزمون زبان باید بدانند این است که آزمون ept نمره منفی ندارد!

درجه سختی آزمون زبان دانشگاه آزاد

می توان آزمون  EPT را با آزمون بین المللی TOEFL PBT مقایسه نمود. تنها تفاوت آن با آزمون TOEFLاین است که بخش شنیداری و نگارش ندارد.

زمان آمادگی آزمون زبان دانشگاه آزاد (آزمون ای پی تی)

میزان مطالعه و زمان پیشنهادی مطالعه جهت کسب نمره قبولی آزمون با توجه به میزان دانش زبانی هر فرد متفاوت است. اما در صورتی که فرد از پراکنده‌خوانی خودداری کرده و صرفا با توصیه متخصصین حوزه آزمون‌های زبان دکتری و منابع پیشنهادی ایشان برنامه‌ریزی کند، می‌تواند در مدت زمان کوتاهی به آنچه می‌خواهد، دست یابد.

 

گروه آموزشی شانژاد در کنار برگزاری کلاسهای آمادگی تمامی آزمون های زبان انگلیسی جلسات تدریس خصوصی ept را برای آن دسته از داوطلبان عزیزی که در مدت زمان محدود نمره قبولی ept نیاز دارند را فراهم کرده است و در این خصوص میتوانید با مشاور گروه در تماس باشید.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *