استاد خوب تافل

یکی از دغدغه هایی که داوطلبان تافل دارند پیدا کردن یک استاد خوب است که بتواند آن ها را به نحوه احسنت در مسیر یادگیری قرار دهد. وجود یک استاد خوب تافل میتواند به شما کمک بزرگی کند و بسیاری از مسائلی که برای شما گنگ است را روشن کند.پس قبل از این که در آزمون تافل شرکت کنید و هزینه زیاد آن را پرداخت کنید و نمره مورد نظرتان را کسب نکنید ، ابتدا با کمک یک استاد خوب تافل خود را آماده کنید.

استاد خوب تافل چه ویژگی هایی دارد؟

تعادل در کلاس را برقرار میکند.

یک استاد خوب تافل باید تعادل را به نحوی برقرار کند که زبان آموز مدت زمانی را صرف یادگیری و مدت زمانی را صرف تمرین کند. اگر استاد از اول تا آخر شروع به درس دادن کند ، متوجه نخواهد شد که زبان آموزش کدام قسمت را خوب یاد نگرفته و نیاز به آموزش دوباره دارد. بسیاری از زبان آموزان از صحبت کردن بیش از اندازه استاد در کلاس یا حتی خودنمایی ایشان بجای تمرکز بر نیاز های زبان آموز ناراضی هستند. این تعادل یکی از کلیدی ترین مسائل به ویژه در روش پربازده تدریس خصوصی می باشد.

دانش کافی و تسلط بر روی مطالب داشته باشد.

یکی از ویژگی های اصلی یک مدرس خوب داشتن دانش کافی و تسلط نسبت به موضوع می باشد. در واقع، مدرسی که از دانش کافی برخوردار نباشد نمی تواند به درستی مطلب را بیان کند و آموزش دهد.فقط استادی میتواند این مسائل را درک کند که در آزمون تافل شرکت کرده باشد و نمره بالا گرفته باشد. زیرا این استاد زمانی خود یک داوطلب بوده و با بخش های مختلف آزمون آشنایی دارد. این استاد میتواند شما را با بهترین منابع تافل آشنا کند و نمونه سوالاتی به شما ارائه دهد که تشابه کامل با آزمون تافل دارد.

استاد خصوصی تافل

 به نظرات زبان آموزان احترام بگذارد.

یک استاد خوب تافل باید به شخصیت متقاضیان تافل احترام بگذارد. متقاضیان تافل نباید بر حسب سبک تفکرات یا هر رابطه ی دیگر گروه بندی شوند. یک مدرس تافل خوب تافل بایستی ویژگی های منحصر به فرد هر زبان آموز را شناسایی و به آنها در یادگیری مطالب کمک کند.

روش تدریس متفاوت برای هر زبان آموز داشته باشد.

نمیتوان یک روش تدریس خاص را برای همه زبان آموزان اعمال کرد. روشهای تدریس مطالب تافل بسیار حائز اهمیت است. مدرس تافل باید ابتدا یک آزمون تعیین سطح از زبان آموز خود بگیرد تا متوجه نقاط ضعف و قوت او شود. سپس طبق نیاز هر زبان آموز برای او برنامه ریزی کند.

به شما اجازه دسترسی به نمره زبان آموزان پیشین خود را بدهد.

شما میتوانید از استاد خود درخواست کنید تا کارنامه زبان آموزان قبلی خود را به شما نشان دهد . این یک حس اعتماد را به شما و استاد به وجود خواهد آورد و شما با خیال راحت تری میتوانید در کلاس تدریس خصوصی تافل شرکت کنید.

توانایی برقراری ارتباط موثر با زبان آموزان

اگر کلاس خیلی خشک باشد و زبان آموزان نتوانند سوالات خود را به راحتی درمیان بگذارند ، کیفیت کلاس به شدت پایین آمده و بازخورد مناسب را نخواهد داشت. از این رو یکی از ویژگیهای بسیار مهم که معلمان زبان انگلیسی باید در خود ایجاد نمایند، توانایی برقراری ارتباط موثر با زبان آموزان است. ارتباطی که می تواند به یادگیری زبان آموزان کمک نماید. ارتباطی که کمک می نماید که زبان آموز بتواند بدون هیچ نگرانی سوالات خود را با استاد در میان بگذارد. احساس راحتی نماید و در عین حال حدود ارتباط خود را حفظ نماید. در یک کلام نه بسیار خشک و جدی که هیچ ارتباطی برقرار نشود، نه بسیار صمیمی که باعث شود زبان آموزان از جو کلاس سو استفاده نمایند. در واقع ارتباط موثر منظور ارتباطی است که باعث پیشبرد بهتر اهداف آموزشی باشد.

استاد خوب تافل

سنجش و آنالیز سطح یادگیری زبان آموزان را فراموش نکند.

استاد باید در انتهای هر جلسه ، سطح یادگیری زبان آموز خود را بررسی و آنالیز کند.اگر در یادگیری زبان آموز مشکلی وجود دارد یا مطالبی را بخوبی نیاموخته است باید تمرکز کلاس را روی آن مطلب بگذارد و با تمرین و تکرار بتواند سطح یادگیری زبان آموزان را رفع نماید.

 

بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام در آزمون تافل

 

از کجا یک استاد خوب تافل پیدا کنم ؟

۱- پرس و جو از آشنایان و کسانی که در آزمون تافل شرکت کردند و نمره بالا گرفتند .

۲- جست  جو در گوگل و مطالعه نظر زبان آموزان و تجربیات آن ها در آزمون تافل

۳- بررسی سوابق اساتید تافل

۴- تماس با مدرسین تافل و گرفتن مشاوره رایگان از آنها

 

استاد شانژاد یکی از اساتید با سابقه در حوزه ی تدریس خصوصی تافل است. اخلاق و روش تدریس بی نظیر این استاد باعث شده تا زبان آموزان با ایشان احساس راحتی کرده و به راحتی ارتباط برقرار کنند .

شما میتوانید برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی تافل استاد شانژاد با ما تماس بگیرید.
۲۲۹۰۲۱۳۳ – ۰۹۱۲۳۱۰۹۸۵۶

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *