خرید مدرک تافل

خرید مدرک تافل تضمینی و بدون شرکت در آزمون! اگر شما از داوطلبین آزمون تافل باشید قطعا این جمله به گوش شما خورده است، اما تا چه حد به واقعیت نزدیک است؟ واقعا می توان بدون شرکت کردن در آزمون و با پرداخت مبلغی مدرک تافل را به دست آورد؟ در این مقاله این موضوع را به صورت کامل مورد بررسی قرار داده ایم و همه جوانب و نکات آن را برایتان آماده کرده ایم.

هزینه خرید مدرک تافل چقدر است؟

یکی از سوالاتی که در ابتدا مطرح می شود مربوط به هزینه است، اما پاسخ به این موضوع مقداری سخت است زیرا هیچ معیار دقیق وجود ندارد و هر کس بنابر بر سلیقه خود یک قیمت تعیین می کند! به طور کلی متوسط هزینه ای که از شما خواسته میشود مبلغی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون است البته مبالغلی بسیار بالا تر را نیز ما شنیده ایم و تا ۴۰۰۰ دلار هم امکان دارد. اما اگر فرض را بر این بگذاریم که قیمت برای شما مهم نیست، آیا واقعا میتوان مدرک را بدون شرکت در آزمون به دست آورد؟؟

امکان خرید مدرک تافل بدون حضور در آزمون وجود دارد؟

طبق تجربیاتی که به گوش ما رسیده است پاسخ این سوال به صورت قاطع خیر است و همچین امکانی وجود ندارد و هر شخص و یا موسسه ای ادعا چنین کاری را داشته باشد تنها قصد کلاهبرداری دارد زیرا برای گرفتن مدرک تافل شما باید از سد موارد امنیتی بسیاری که در ادامه معرفی می کنیم عبور کنید که این کار هم غیرممکن است.

گرفتن عکس در محل آزمون

عکسی که روی مدرک تافل شما چاپ می شود همان عکسی است که از شما در زمان آزمون گرفته میشود بنابراین اگر شما در آژمون حضور نداشته باشید عکسی از شما گرفته نخواهد شد!

حتی در بعضی از مراکز اثر انگشت و اثر مردمک چشم نیز ثبت می شود بنابراین امکان حضور نداشتن شما صفر است.

پس با این حساب تنها راه موجود این است که شخص دیگری را به جای خود به جلسه آزمون بفرستید؛ در ادامه به شما توضیح میدهیم که چرا انجام این روش هم غیرممکن است.

با توجه به امنیت بالای تافل برای دیدن توضیحات خرید مدرک آیلتس کلیک کنید.

جعل مدرک زبان

فرستان شخص دیگر بجای خود سر جلسه آزمون تافل

چندین دلیل وجود دارد که انجام این کار را نیز نشدنی می کنند شامل:

نشان دادن پاسپورت قبل از وارد شدن به جلسه

برای این که شما بتوانید وارد مرکز برگزار کننده آزمون شوید باید پاسپورت خود را همراه داشته باشید بنابراین در همان قدم اول متوجه خواهند شد که عکس درون پاسپورت با فرد مقابلشان متفاوت است.

ارسال فیلم و عکس ضبط شده شما به ETS

برخی از کلاهبرداران مدعی این هستند که شخص دیگری را دارند که در مرکز آزمون است و مسئله پاسپورت را حل میکند اما حتی اگر این موضوع نیز درست باشد سنتر های تافل دارای بهترین تکنولوژی های امنتیتی هستند که فیلم چهره شما را همراه با عکس پاسپورتتان برای ETS می فرستند و در آن جا هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گرفتن مدرک تافل

چاپ مدرک تافل همراه با استعلام

با توجه به سخت بودن شرایط حضور یکی دیگر از ادعاهای کلاهبرداران این است که مدرک تافل را دقیقا به صورت کیفیت واقعی چاپ می کنند و دارای کد استعلام هستند، اما این موضوع نیز با توجه به دلایل زیر غیر ممک است.

۱-مانند اسکناس این مدرک نیز دارای Watermark است.

۲-بر روی کاغد های مدرک پوشش لیزری وجود دارد که امکان پاک شدن و جعل شدن را ندارد.

۳-هر مدرک تافل دارای کد استعلامی است که تنها به وسیله ETS صادر می شود.

۴-تمامی کاغذ های چاپی دارای فناوری ضد کپی هستند.

با توجه به صحبت های بالا به این نتیجه می رسیم که خرید مدرک تافل امری غیر ممکن خواهد بود پس زرنگ باشد و در دام افراد سودجو نیفتید.

 

 

 

1.5/5 - (8 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *