دانلود آهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی

روش های بسیاری برای تقویت لیسنینگ وجود دارد که در این سایت به انواع آن مانند دیدن فیلم ، انیمیشن ، اخبار ، فایل صوتی اشاره شده است . یکی از جذاب ترین روش ها از دید زبان آموزان گوش دادن به آهنگ های انگلیسی است . گوش دادن به آهنگ های انگلیسی میتواند بسیار به شما کمک کند به شرطی که آهنگ مناسب با سطح شما باشد. اگر دارای سطح پایینی هستید و  آهنگ های را انتخاب کنید که بسیار تند صحبت میکند ، مطمئنا چیزی نخواهید فهمید و از گوش دادن به آهنگ خسته میشوید ، همچنین اگر سطح بالایی دارید و به آهنگ های پیش پا افتاده گوش دهید چیز جدید یاد نخواهید گرفت. پس انتخاب آهنگ مناسب سطح شما بسیار اهمیت دارد . در این مطلب تعدادی آهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی به شما معرفی میکنیم و دمو آنلاین آن را برای شما قرار میدهیم تا در صورت تمایل بتوانید آن را به راحتی دانلود کنید.

۱-آهنگ شاد Dangerous ساخت David Guetta

اهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی

یکی از معروف ترین دی جی ها دنیا David Guetta است . این آهنگ ساز در فرانسه به دنیا اومده و با خواندگان زیادی همکاری کرده است. اگر به دنبال یک آهنگ شاد برای سطح مبتدی و متوسط میگردید این آهنگ را به شما توصیه میکنیم. این آهنگ عشق را به یک رانندگی پرسرعت تشبیه میکند که هم خطرناک است و هم هیجان انگیز.

۲- آهنگ From Zero to Hero از Sarah Connor

اهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی

Sarah Connor یک از خوانندگان معروف آلمانی است که این آهنگ را برای فیلم Robots  خوانده است . این آهنگ ریتم شاد و جذابی دارد و به زبان آموزان با سطح متوسط و پیشرفته توصیه میشود.  متن این آهنگ با موضوع فیلم تشابه دارد به همین دلیل اگر فیلم را تماشا کرده باشید ، جذابیت این آهنگ برایتان چند برابر خواهد شد.

 

۳- آهنگ Wherever I Go کاری از گروه معروف One Republic

اهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی

حتما اسم گروه OneRepublic  به گوشتان خورده است .این گروه ۵ نفره از سال ۲۰۱۵ تا امروز شهرت زیادی کسب کردند و بسیار معروف شدند. اگر سطح خوبی در زبان انگلیسی دارید میتوانید از این آهنگ کمک بگیرید زیرا سرعت صحبت کردن در این آهنگ کمی زیاد است .

 

۴- آهنگ One Love با صدای گروه معروف Blue

اهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی

بلو یک گروه چهار نفره بود که در سال ۲۰۰۱ ساخته شد. آهنگ  One Love  یکی از اولین آهنگ های این گروه بود که آن ها را به شهرت رساند. این آهنگ در عین حال که شاد است متنی روان و غیر رسمی دارد . این آهنگ به زبان آموزانی با سطح متوسط و پیشرفته توصیه میشود .

 

۵-آهنگ  Ain’t No Reason با صدای Brett Dennen

اهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی

اگر به دنبال یک آهنگ با متنی ساده و روان هستید آهنگ Ain’t No Reason  را حتما دانلود کنید . در این آهنگ از عبارات و کلمه های ساده استفاده میکند و سختی آن متوسط است . این آهنگ در سال ۲۰۱۳ منتشر شده و از شرایط دنیا گله میکند و عشق را چاره همه مشکلات معرفی میکند.

 

۶-  آهنگ  Jenny of Oldstones  از گروه Florence and the Machine

اهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی

اگر سریال تاج و تخت را دیده باشید حتما این آهنگ برایتان آشنا خواهد بود . این آهنگ داستان یک شخصیت خیالی به نام Jenny  است . این آهنگ تکان دهنده و تاثیر گذار را به زبان آموزان مبتدی و متوسط پیشنهاد میکنیم. حتی میتوانید با آهنگ تکرار کنید تا مهارت اسپیکینگ شما نیز تقویت شود و با لهجه بهتری صحبت کنید.

 

۷- آهنگ If Everyone Cared از  Nickelback

اهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی

این آهنگ با نواختن پیانو آغاز میشود و بسیار مناسب زبان آموزان با سطح متوسط و خوب است زیرا از کلمات و عبارات ساده و متوسط استفاده میکند.

 

بیشتر بخوانید : یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ به روش آسان

 

 

۸- آهنگ The moon is shining

اهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی

آهنگ The moon is shining ریتم آرام، ملایم و زیبایی دارد و کلمه‌ها و عبارت‌های ساده‌ای نیز در آن به کار رفته‌اند، به همین خاطر زبان آموزان سطوح مبتدی و متوسط به خوبی می‌توانند از آن برای تقویت زبان انگلیسی‌شان استفاده کنند.

۹- آهنگ Tip of the Tongue کاری از گروه The Donnis Trio

اهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی

این آهنگ در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و زبان آموزان بسیاری از این آهنگ برای تقویت زبان خود استفاده میکنند. اگر سطح زبانی متوسطی دارید این آهنگ را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

۱۰- آهنگ Europe’s Skies با صدای Alexander Rybak

اهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی آهنگ Europe’s Skies ریتم بسیار آرامش‌بخشی دارد که با نواختن ویولن آغاز می‌شود.  کلمه‌ها و عبارت‌هایی که در متن این شعر به کار رفته‌اند در حد آسان و متوسط  هستند و خواننده تمام آن‌ها را کامل ادا می‌کند بنابراین این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسط مناسب است.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

4.7/5 - (19 امتیاز)
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *