داشتن مدرک تافل

آزمون تافل جزو آزمون های قدیمی است که بسیار قبل تر از بیشتر آزمون ها از جمله آیلتس وجود داشته است. با توجه به اعتبار بالای این آزمون داشتن مدرک تافل اهمیت زیادی دارد و افرادی که دارای این مدرک هستند می توانند از امکانات بسیاری چه در زمینه شغلی و چه در زمینه تحصیلی در کشور های پیشرفته بهره مند شوند. در این مقاله ما قصد داریم با جزئیات بیشتری درباره اهمیت داشتن مدرک TOEFL صحبت کنیم تا شما زبان آزموزان با دید بهتری در ای مسیر قدم بگذارید؛ تا انتها همراه ما باشید.

مزایای داشتن مدرک تافل

مزایا داشتن مدرک تافل

  • ادامه تحصیل در کشور های اروپایی

طبق نظر سنجی های انجام شده اعتبار مدرک تافل همچنان از دیگر مدرک ها بالاتر است، بنابراین با داشتن این مدرک شانس حضور شما برای بودن در دانشگاه های برتر افزایش پیدا میکند و براحتی می توانید در کالج های مورد علاقتان ادامه تحصیل دهید. برای اینکه بدانید دانشگاه مورد نظر شما چه مدرک و نمره ای را برای پذیرش از شما می خواهد، می توانید به سایت ETS مراجعه کنید و از دانشگاه مورد نظر بخواهید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  • تریفیع شغلی

اگر شما به دنبال دستیابی به جایگاه شغلی بالاتری هستید شرکت در آزمون تافل و گرفتن نمره بالا در آن می تواند این امکان را برای شما بوجود آورد، زیرا بسیاری از شرکت های بزرگ به دنبال افرادی هستند که تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشند تا در هنگام دیدار با شرکای انگلیسی زبان از آن ها کمک بگیرند؛ شما با داشتن مدرک زبان و تسلط کامل بر روی آن این فرصت را دارید که به جایگاه شغلی بهتری دست پیدا کنید.

  • زندگی در کشور مورد علاقتان با داشتن مدرک تافل

ممکن است شما به خاطر جایگاه شغلی بهتر و یا ادامه تحصیل به سراغ این مدرک نیامده باشید و هدف شما تنها مهاجرت باشد! در این صورت شما باید کاملا با شرایط کشور مد نظرتان آشنا باشید و بدانید که حداقل نمره ای که باید کسب کنید چند است. همچنین جالب است بدانید که برای مهاجرت به کانادا، استرالیا، آمریکا و انگلیس آزمون تافل تقریبا ضریب پذیرش ۱۰۰% را دارد!

مهاجرت با مدرک تافل

بیشتر بخوانید: شرایط مدرک و نمره تافل برای مهاجرت به استرالیا

مقدار زمان اعتبار مدرک تافل 

مدت اعتبار این آزمون دو سال است و پس از پایان این زمان برای تمدید شما باید مجددا امتحان دهید. از دلایل اعتبار بالای این آزمون این است که سوالات به صورت علمی و عملی طراحی می شود و برای سنجش مهارت افراد از دقت بالایی برخوردار است بنابراین عملکرد شما تاثیر بسزایی در تصمیم گیری مسئولین پذیرش دارد.

سهولت دسترسی به آزمون تافل

آزمون TOEFL بر خلاف آیتس که طی چند روز انجام میشود در طی مدت یک روز تکمیل می شود و همان روز نیز نمره شما قابل مشاهده است و احتیاجی به مراجعه چند باره ندارید؛ همچنین این آزمن سالانه بین ۳۰ تا ۴۰ بار برگزار می شود و احتمال قبولی شما بالا می رود،  حتی اگر وقت کافی برای شرکت در آزمون تافل را نداشته باشید هم فرصت های فراوانی برای شرکت در این آزمون خواهید داشت.

 

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *