معلم خصوصی IELTS

در مقاله زیر میخواهیم به معرفی راهکارهایی برای انتخاب معلم خصوصی IELTS بپردازیم.

 اعلانات اینترنتی

اولین گام برای خیلی از افراد برای پیدا کردن یک معلم خوب است . سایت های طبقه بندی شده مناسبی برای این کار وجود دارد و بسیاری از شهرها و کشورهایی که معادل های خاص خودشان را دارند . فقط مطمئن باشید که می خواهید این سوال مورد نظر را بپرسید .

 کالج ها و مدارس زبان

بیشتر شهرهای بزرگ حداقل یک مدرسه زبان دارند که برای کلاس های آیلتس آمادگی دارند و آنها را برگزار می کنند . اگر چه این را هم مدنظر داشته باشید که کلاس های گروهی ممکن است که برای شما به اندازه کافی مفید نباشد قبل از اینکه برای هر کلاسی ثبت نام کنید از آنها بخواهید که رایتینگ های شما و هر کدام از دانش آموزان تک تک تصحیح می شود و اینکه هر شخص با معلم خود بصورت خصوصی تمرین اسپیکینگ خواهد داشت .

ممتحن های آزمون های آیلتس

بسیار مهم است که بدانید ممتحن های امتحان IELTS اجازه ندارد که شرایط خود را در بحث تدریس خود تبلیغ کنند بعد از اینکه یک معلم را ملاقات کردید آنها خودشان به صورت مجزا اعلام نخواهند کرد که ممتحن آزمون هستند ، اگر می خواهید بدانید و آنها هم اشاره نکردند خودتان بپرسید .

معلم های آنلاین

یکی از مزایای این گزینه این است که شما را محدود به انتخاب معلم فقط از اطراف و محله خودتان نمی کند بلکه می توانید این دامنه را گسترده تر کنید و انتخاب های خود را وسیع کنید . بعضی از افراد نگران هستند که ممکن است به کیفیت معلم حضوری نباشد ولی باید گفت که اگر از اسکایپ یا مشابه آن استفاده کنید دقیقا با معلم حضوری فرقی ندارد .

آیلتس آکادمیک تست های رایتینگ و اسپیکینگ را طراحی کرده اند که جهت بهبود نمره شما می باشد و بوسیله شناخت و آنالیز نقاط ضعف و قوت خود بتوانید این مهارت ها را تقویت کنید . این آزمون ها که توسط یک معلم حرفه ای و با تجربه تهیه شده اند که نسبت به معیارنمره دهی آزمون آیلتس عمیقی دارد .

(برای مطالعه بیشتر میتوانید به مقاله ویژگی های معلم خوب آیلتس مراجعه نمایید.)

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *