کلاس فشرده آیلتس

کلاس فشرده آیلتس را با یک معلم حرفه ای تجربه کنید

اگر می خواهید در یک بخش خاص از امتحان آیلتس مهارت پیدا کنید, اگر می خواهید بر اساس برنامه ای سازماندهی شده برای آزمون آیلتس آماده شوید و یا از طریق یک دوره فشرده خود را برای آزمون آماده کنید ما می توانیم به شما کمک کنیم. گروه آموزشی شانژاد با تجربه برگزاری کلاس فشرده آیلتس و با به کارگیری استادانی برتر در کنار شما خواهد بود تا رسیدن شما را به بهترین نمره هدف سرعت بخشد.

چرا کلاس فشرده آیلتس گروه آموزشی شانژاد؟

  • محیط یادگیری انعطاف پذیر و آرام است.
  • کلاس فشرده آیلتس شامل تمام دروسی است که شما برای آزمون آیلتس به آن نیاز دارید. در نتیجه کلاس فشرده آیلتس مهارت های خواندن و نوشتن, صحبت کردن و گوش دادن را شامل می شود.
  • در کلاس فشرده آیلتس سرعت یادگیری شما بالاست و شما در وقت صرفه جویی خواهید کرد.
  • در کلاس فشرده آیلتس یک جدول زمانی انعطاف پذیر وجود دارد که به این معنا است که درسها را می توان بر اساس برنامه شخصی خود تنظیم کرد.
  • کلاس فشرده آیلتس گروه آموزشی شانژاد نه تنها به شما در آمادگی برای آزمون آیلتس کمک خواهد کرد، بلکه زبان عمومی و دستور زبان شما را نیز بهبود خواهد بخشید.

کلاس فشرده آیلتس:

آیلتس، سیستم آزمون زبان انگلیسی بین المللی است, آزمون آیلتس تست مهارت زبان انگلیسی است و مدرک آیلتس یکی از محبوب ترین و معتبرترین مدرک های انگلیسی در آموزش و پرورش و مهاجرت است.

مدرک آیلتس برای کسانی که به دنبال تحصیل یا کار در یک محیط انگلیسی زبان هستند در نظر گرفته شده است. کلاس فشرده آیلتس به شما کمک می کند با کسب مهارت های لازم در کمترین زمان به هدف خود که زندگی یا کار یا تحصیل در خارج از کشور است برسید.

آموزش آیلتس یک سیستم بین المللی شناخته شده است که برای موفقیت در آزمون آن به توانایی های زیر نیاز دارید:

  • خواندن
  • نوشتن
  • صحبت کردن
  • گوش دادن

از زمان معرفی آیلتس در سال ۱۹۸۹، آزمون آیلتس یکی از معتبر ترین روش های ارزیابی زبان انگلیسی بوده و توسط ۸۰۰۰ دانشگاه، کارفرما و سازمان های مهاجرت در سراسر جهان پذیرفته شده است.

انواع آزمون آیلتس:

آیلتس آکادمیک: برای دانشجویان بین المللی است که مایل به تحصیل در یک دانشگاه انگلیسی زبان هستند.

آیلتس جنرال: بر مهارت های زبان اجتماعی و محل کار تمرکز می کنند، ایده آل برای کسانی که در حال برنامه ریزی برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان مانند استرالیا، کانادا و نیوزیلند هستند.

گروه آموزشی شانژاد با بیش از یک دهه تخصص در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و برگزاری کلاس فشرده آیلتس آماده است تا شما را در این مسیر یاری رساند.

[tiny-carousel-slider id=”3″]
امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *