آزمون ماک PTE

اگر شما قصد شرکت در آزمون pte را دارید و احساس می کنید که به اندازه کافی برای شرکت در این آزمون آماده نیستید و یا لازم است که مهارت های خود را بسنجید پیشنهاد ما به شما این است که در آزمون ماک پی تی ای شرکت نمایید، شما با شرکت در این آزمون می توانید به خوبی متوجه شوید که تا چه اندازه برای شرکت در آزمون آماده هستید و یا در چه قسمت هایی احتیاج به تمرین بیشتر دارید. در ادامه با جزئیات بیشتری درباره آزمون ماک PTE صحبت می کنیم با ما همراه باشید.

آزمون ماک PTE چیست؟

آزمون Mock PTE یک آزمون استاندارد است که کاملا شبیه به آزمون اصلی می باشد و با کمک آن می توانید مهارت های خود را به طور کامل بهبود ببخشید. شما با شرکت در این آزمون این حس دارید که در آزمون اصلی هستید و یک تجربه واقعی خواهید داشت. تست های قرار گرفته در این آزمون تمامی مهارت های شما یعتی: گوش دادن،‌خواندن،‌صحبت کردن و نوشتن شما را ارزیابی می‌کند.

آزمون ماک پی تی ای چه کمکی به شما می کند؟

  • با روند کلی آزمون آشنا می شوید.

همانطور که می دانید آزمون پی تی ای یک آزمون کامپیوتری است و آزمون ماک شما را با روند این آزمون آشنا می کند، اگر شما در این آزمون شرکت کنید نحوه زمان بندی را به خوبی یاد می گیرید و برای شرکت در آزمون اصلی قطعا بهتر عمل می کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون ماک آیلتس چیست و چه مزایایی دارد؟

  • می توانید خودتان را به صورت کامل بسنجید.

گاهی شما تصور می کنید که به اندازه کافی مطالعه داشته اید و آمادگی لازم را به دست آورده اید اما زمانی که در آزمون ماک شکت می کنید و نمره نهایی خود را می بیند متوجه می شوید که تا چه اندازه مهارت دارید و پی می برید که برای کدام بخش ها باید تمرین بیشتری داشته باشید.

  • آشنایی با حدود نمره خود

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم آزمون ماک به صورت کامل به آزمون اصلی شبیه سازی شده است بنابراین شما با شرکت کردن در آزمون ماک می توانید با نمره ای که کسب می کنید آشنا باشید و برای خود برنامه ریزی داشته باشید که آیا به تمرین بیشتری نیاز دارید و یا این نمره همان نمره ای است که میخواستید.

آزمون ماک PTE

دیگر مزایا آزمون ماک PTE

  • یادگیری تکنیک های جدید
  • مقرون به صرفه بودن
  • ترمین برای شرکت در آزمون اصلی
  • ک شدن استرس شما
  • سوالات استاندارد
  • انتخاب روز و ساعت کاملا مطابق دبخواه شما

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد همچنین شما میتوانید برای آمادگی بیشتر برای شرکت در آزمون در کلاس های تدریس خصوصی pte استاد شانژاد شرکت نمایید.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *