اسباب کشی مهاجرت

اگر بخواهیم در مورد مهاجرت صحبت کنیم می توان گفت همه ما زمانیکه حرف از مهاجرت به میان می آید یاد جابجایی محل زندگی و اسباب کشی مهاجرت می افتیم، مهاجرت دلایل مختلفی مانند : ادامه تحصیل ، تغییر شغل ، شرایط اقتصادی ضعیف  و بیکاری، جنگ ، بیماری  و .. می تواند داشته باشد. مهاجرت نوعی کوچه کردن محسوب می شود که افراد تصمیم می گیرند برای زندگی و یا کسب و کار خود از مکانی به مکان دیگر بروند. مهاجرت کردن برای هر انسانی جزء تصمیم های سخت زندگی اش محسوب می شود زیرا با توجه به مزایای زیادی که دارد شامل معایبی مثل : حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور، یادگیری زبان برای مهاجرت ، دریافت ویزا کشور مورد نظر ، داشتن پاسپورت یا گذرنامه معتبر، داشتن شرایط مالی، جسمی و روحی مناسب می شود.

مهاجرت به خارج از کشور

یادگیری زبان برای مهاجرت

وقتی به کشور دیگری مهاجرت می کنید اولین و مهمترین مسئله ای که با آن رو به رو می شوید داشتن تسلط کافی بر روی زبان آن کشور است. زمانیکه تصمیم به مهاجرت می گیرید ابتدا باید اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنید و در کلاس تدریس خصوصی مکالمه شرکت کنید ، می توانید فیلم های انگلیسی با زیرنویس فارسی ببینید، در مکالمات افراد به ضرب المثل ها،اصطلاحات و فرهنگ عامیانه انگلیسی توجه کنید،مدارک مورد نیاز برای مهاجرت از جمله مدرک تافل و آیلتس است که باید اخذ شود و در مورد کشور میزبان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مسئله ای که ذهن عده ای را به خود درگیر کرده است تسلط کامل بر روی زبان انگلیسی است به گونه ای که هیچ لهجه ای نداشته باشند اما باید بگویم که داشتن لهجه هیچ ایرادی ندارد و مهمترین چیز در صحبت کردن به زبان انگلیسی این است که شما منظور دیگران را به خوبی بفهمید و منظور خود را به راحتی و کامل به دیگران برسانید و زندگی کردن در این محیط به مرور زمان باعث تسلط بیشتر شما می شود،بالا بودن سطح زبان می تواند باعث پیشرفت بیشتر شما در محیط کار نیز شود.

یادگیری زبان برای مهاجرت

جملات و اصطلاحات انگلیسی مورد اسباب کشی

Why did you move?

واسه چی اسباب کشی کردی ؟

Yes, I told him you’d be there Sunday to help him move

آره بهش گفتم که یکشنبه میری اونجا تا تو اسباب کشی کمکش کنی

We’re closing up the house

ما داریم از خونه اسباب کشی می کنیم

New neighbors aren’t wasting any time moving in, are they?

همسایه های جدید واسه اسباب کشی خیلی عجله داشتن ، مگه نه ؟

We just moved here yesterday.

ما تازه دیروز به اینجا اسباب کشی کردیم.

 

اسباب کشی مهاجرت به خارج از کشور

قبل از سفر ابتدا باید سوالاتی از خود بپرسید و در مورد آنها تحقیق کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

چه مدتی می خواهید دور از خانه بمانید؟

اگر تصمیم دارید برای همیشه سفر کنید بردن وسایل ضروری و وسایلی که ارزش دارند مهم است اما اگر برای مدت زمان کوتاهی قصد سفر دارید می توانید لوازمتان را به خانواده و یا دوستانتان بسپارید.

در خانه جدید به چه وسایلی احتیاج دارید؟

زمانیکه قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید بهتر است تصمیم بگیرید که در خانه جدید به چه وسایلی نیاز دارید و آنها را با خود ببرید تا با استفاده از آن وسایل خانه را به گونه ای بچینید که برای شما احساس خوبی به وجود آورد.

مجاز به بردن چه وسایلی هستید؟

در مورد اینکه چه چیزهایی می توانید ببرید تحقیق کنید زیرا محدودیتهایی مانند هزینه و واردات و عوارض گمرک در کشورهای مختلف متفاوت است. پیشنهاد می‌کنیم که با کنسولگری یا سفارت کشور مورد نظر تماس گرفته یا از وب سایت رسمی شان دیدن کنید تا درباره محدودیت های وارداتی و گمرکی که ممکن است اعمال شود، آگاه شوید.

شرایط اقلیمی چگونه است؟

زندگی در آب و هوای گرمسیری ممکن است برای اشیای عتیقه و برخی صنایع دستی مناسب نباشد. از طرف دیگر، آب و هوای خشک نیز می تواند به مبلمان ظریف آسیب بزند. با تحقیق در مورد کشور جدیدتان، قبل از حرکت از این مسائل آگاه شوید.

در مورد باربری وسایلتان تصمیم بگیرید!

پس از توجه کردن به تمام این مراحل باید در مورد هزینه باربری و گزینه های حمل و نقل مختلف تحقیق کنید تا تصمیم بگیرید حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور و اسباب کشی مهاجرت خود را به چه صورت انجام دهید . گاهی اوقات مشورت با بهترین اتوبار تهران برای اسباب کشی ارزش پرداخت هزینه اضافی را دارد و می تواند خیال شما را درباره سلامت اثاثیه و جلوگیری از آسیب و خسارت های مختلف راحت کند.

اسبا کشی مهاجرت به خارج از کشور

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *