بازار کار رشته زبان انگلیسی در نروژ

برخی از علاقه مندان به رشته زبان هستند که ترجیح می دهند برای کاریابی به کشور های دیگر مراجعه نمایند در این میان بازار کار رشته زبان انگلیسی در نروژ برای متقاضیان مهاجرت به این کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما چگونه می توان برای کار در رشته زبان در این کشور اقدام کرد؟ برای دریافت پاسخ سوال خود تا انتها همراه ما باشید.

بررسی بازار کار رشته زبان انگلیسی در نروژ

بسیاری از افراد فارق التحصیل در رشته های زبان انگلیسی می توانند به عنوان مترجم، کارمند آژانس هواپیمایی، راهنمای گردشگری و یا معلم در مدارس دولتی و خصوصی نروژ فعالیت نمایند؛ یکی از راحت ترین فرصت های شغلی که برای متقاضیان وجود دارد تدریس در نروژ است، این کشور دارای فرصت های زیادی برای معلمان مهاجر دارد که می توانند در مدارس بین المللی تدریس نمایند.

بیشتر بخوانید: مزایا داشتن مدرک آیلتس

بهترین شغل برای رشته زبان انگلیسی در نروژ

در کشور نروژ مدارس بین المللی دو زبانه ای برای کودکان مهاجر وجود دارد که معلمانی را از خارج کشور استخدام می کنند، برای استخدام در این مدارس بین المللی باید حداقل دارای مدرک زبان انگلیسی، گواهی تدریس بین المللی و ۲ سال سابقه تدریس ارائه نمایید. موسسه های Berlitz و AAC Global از نمونه مدارس های بین المللی هستند که بسیار برای جذب معلم از کشور های دیگر مشتاق می باشند.

با توجه به این موضوع که تدریس در نروژ مخصوصا در مقاطع پیش دبستانی و یا دبستان جزو مشاغل پر نیاز در این کشور است به این صورت که حتی می توان معلمی را به عنوان بهترین شغل فارق التحصیل رشته زبان نام برد، البته باید فرد مورد نظر حتما تحصیلات خود را در دانشگاه های معتبر نروژ و یا سایر کشور های توسعه یافته مانند انگلستان یا آمریکا به پایان رسانده باشند.

بازار کار رشته زبان انگلیسی در نروژ در ۲۰۲۱

متقاضیان کار در رشته زبان انگلیسی در نروژ در سال ۲۰۲۱ می توانند قراردادهای ۱ ساله با کارفرمایان نروژی منعقد نمایند و ۲۸ ساعت در هفته در این کشور به کار بپردازند. میزان حقوق برآورد شده برای معلمان دوره ابتدایی NOK396000 تا NON413800 (کرون نروژ) می باشد و مدارس بین المللی اغلب هزینه های مدرسان از جمله اسکان اولیه و بلیت هواپیما را تامین می نماید، بیمه درمانی نیز به افراد تعلق می گیرد که میزان و مزایای آن از مدرسه به مدرسه متفاوت می باشد.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را به خوبی با بازار کار رشته زبان انگلیسی در نروژ آشنا نماییم.شما میتوانید جهت تقویت مکالمه خود در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه استاد شانژاد شرکت نمایید.

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *