ما به شما پیشنهاد می کنیم آموزش قدم به قدم آیلتس را سرلوحه کار خود قرار دهید. برای این کار ما یک راهنمای ۴ مرحله ای برای شما فراهم کرده ایم. اگر خوب فکر کنید می توان فهمید آمادگی شما برای آزمون آیلتس از حالا شروه نشده است بلکه فرآیندی است که شاید شما آن را از بچگی شروع کرده باشید.

آموزش قدم به قدم آیلتس

آموزش قدم به قدم آیلتس

بدانید کجا ایستاده اید.

اگر سطح زبان انگلیسی خود را در حال حاضر نمی دانید، پس نمی توانید متوجه شوید که تا هدفتان چه قدر فاصله دارید! شاید راه های زیادی برای تعیین سطح زبان انگلیسی داشته باشید. اما بهترین و ساده ترین راه در حال حاضر شرکت در آزمون رایگان تعیین سطح ماست. در مدت کوتاهی پس از آزمون سطحتان را به راحتی متوجه خواهید شد.

زبان انگلیسی خود را بهتر کنید.

برای این کار از هر وسیله ای استفاده کنید. کتاب ها، جزوات، CD ، تلویزیون، آزمون آزمایشی آیلتس و کلاس های آموزش قدم به قدم آیلتس را انتخاب کنید. اکثر این کلاس ها در مراحل اول سعی می کنند زبان عمومی شما را بهبود دهند. اگر زبان عمومی شما بهتر شود می توان گفت شما ۸۰% از راه را پیموده اید.

استراتژی های آزمون آیلتس را بخوانید.

برای این کار باید حتما در یک کلاس آموزش قدم به قدم آیلتس بروید و یا از یک خود آموز خوب استفاده کنید. شناخت فرمت آیلتس و هم چنین تکنیک ها برای افزایش سرعت و نمره می تواند نمره شما را حدود ۱٫۵ نمره تا ۲ نمره در هر مهارت افزایش دهد.

خودتان را بیازمایید.

در آزمون آزمایشی آیلتس شرکت کنید. چهارمین قدم در آموزش قدم به قدم آیلتس بسیار مهم است زیرا اعتماد به نفس را به شما هدیه می دهد ، نقاط ضعفتان مشخص می شود و عملکردتان بهبود پیدا می کند.

برای شرکت در آموزش قدم به قدم آیلتس با گروه آموزشی استاد شانژاد تماس بگیرید.