دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس ۱۵

در این مطلب برای زبان آموزان عزیز دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس ۱۵ را قرار دادیم و در ادامه میخواهیم توضیحاتی در مورد این کتاب دهیم .یکی از مشهور ترین انتشاراتی که در حوزه آزمون آیلتس کتاب منتشر میکند کمبریج است  . این انتشارات هر سال یک نسخه جدید از Cambridge IELTS  را چاپ میکند و امسال ۱۵ امین نسخه آن به دست داوطلبان آیلتس رسیده است . در نسخه های پیشین یعنی تا نسخه ۱۰ این مجموعه ، ما در هر کتاب شاهد ۴ تست آکادمیک و ۲ تست جنرال بودیم . خوشبختانه از نسخه ۱۱ به بعد تغییراتی صورت گرفت و کتاب های آکادمیک و جنرال از هم جدا شدند و شما در هر نسخه جنرال و آکادمیک ۴ تست کامل خواهید دید.

این کتاب مورد تایید اساتید مجموعه ما است چراکه جزو به روز ترین و معتبر ترین کتاب های آمادگی آیلتس محسوب میشود و هر ۴ مهارت زبان انگلیسی یعنی ریدینگ ، لیسنینگ ، رایتینگ و اسپیکینگ را به صورت کاملا استاندارد میسنجد و دارای پاسخ نامه و توضیحات اضافه است ، به همین دلیل برای کسانی که میخواهند به صورت سلف استادی پیش بروند بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که استفاده از کتاب های غیر استاندارد میتواند آسیب جدی را در روند یادگیری شما ایجاد کند پس حتما به منابعی که استفاده میکنید دقت کافی داشته باشید.

 

درباره کتاب IELTS Cambridge 15

کتاب IELTS Cambridge 15 شامل ۴ تست کامل از آزمون های آیلتس آکادمیک و جنرال است و متناسب با آخرین آزمون های آیلتس به روز رسانی شده است. در مقدمه این کتاب راه کار هایی به شما گفته شده تا بتوانید به درستی از این کتاب استفاده کنید و بدانید که نمره دهی هز بخش به چه صورت است . این کتاب بسیار مشابه آزمون آیلتس است به همین دلیل داوطلب چندین بار در شرایط امتحان قرار میگیرد و میتواند خود را بیازماید ، نقاط ضعف و قوتش را تشخیص دهد و  از استرسش کم شود.

درباره نویسندگان کتاب IELTS Cambridge 15 Academic

از آن جایی که کمبریج یکی از قدیمی ترین انتشارات در این حوزه است از بهترین نویسندگان که خود جزو اگزمینرهای آزمون آیلتس هستند استفاده میکند.به همین دلیل است که این کتاب کیفیت بی نظیری دارد.

دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس ۱۵

 

 

اگر میخواهید برای آزمون آیلتس آماده شوید میتوانید در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس استاد شانژاد شرکت کنید.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *