ارسال کارنامه آیلتس

بعد از این که در آزمون آیلتس شرکت کردید نوبت به دریافت و ارسال کارنامه آیلتس برای خود و سایر موسسات میرسد. ۱۳ روز پس از این که شما در آزمون شرکت کردید میتوانید کارنامه خود را در سایت مشاهده کنید .این کارنامه تا ۲ سال برای شما معتبر است . اما به این نکته توجه کنید که این کارنامه برای هیچ دانشگاه و موسسه ای قابل قبول نیست زیرا یک کارنامه آنلاین و الکترونیک است و شما باید نسخه اصلی کارنامه خود را برایشان ارسال کنید. اما همراه ما باشید تا درمورد نحوه ارسال کارنامه آیلتس به شما اطلاعاتی مفید دهیم.

ارسال کارنامه آیلتس

در روزی که شما برای مصاحبه میروید از شما پرسیده میشود که برای دریافت کارنامه از چه روشی میخواهید استفاده کنید. مثلا میخواهید خودتان کارنامه را دریافت کنید و یا میخواهید برای شما پست شود که روش دوم شامل هزینه میشود و شما باید مشخصلات خود را بر روی پاکتی درج کنید.

حواستان باشد که فقط یک نمونه کارنامه آیلتس کاغذی ذریافت میکنید و نسخه المثنی برای آن صادر نمیشود . پی مراقب باشید گم نکنید .البته اگر بخواهید به کانادا و یا انگلیس مهاجرت داشه باشید دو نسخه به شما داده می شود. اما باید از قبل مدارک لازم برای اثبات این کار را ارائه دهید.
کارنامه آیلتس با عکس شماست و از نظر امنیتی دارای مواردی است که قابل کپی کردن نیست.

ارسال کارنامه آیلتس

اما این جا سوال پیش میاید که چطور کارنامه خود را برای سایر موسسات و آموزشگاه ها ارسال کنید ؟!

برای ارسال  کارنامه به هر  سازمان و موسسه ای باید از طریق سازمانی که امتحان دادین اقدام کنید .بعضی از سازمان ها و دانشگاهها عضو سیستم الکترونیک آیلتس هستن ، که در صورتی که دانشگاه یا سازمان مورد نظر شما این عضویت را داشته باشد ، کارنامه ی شما به صورت آنلاین و رایگان ارسال میشود. این لیست هر دو تا سه ماه یکبار توسط IDP تغییر میکند.

ارسال کارنامه آیلتس

بیشتر بخوانید : نحوه اعتراض به نمره آیلتس

شما میتوانید کارنامه خود را برای پنج دانشگاه ارسال کنید. سیستم آیلتس اجازه اضافه کردن تنها ۵ موسسه را در پروفایل داوطلب می دهد. بنابراین تعداد بیشتر از ۵ موسسه را درخواست نکنید. درصورت اضافه کردن نسخه بیشتر، ششمین موسسه جایگزین موسسه اول می شود.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد . اگر هنوز در آزمون آیلتس شرکت نکردید و فکر میکنید آمادگی لازم را ندارید میتوانید در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس استاد شانژاد شرکت کنید .

تماس با ما

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

۲۲۹۰۲۱۳۳- ۰۹۱۲۳۱۰۹۸۵۶

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *