داشتن مدرک TOEFL بهتر است یا آیلتس؟

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از داوطلبین آزمون های بین المللی زبان را مشغول کرده است این است که آیلتس یا تافل؟ مدرک آیلتس معتبر تر است یا مدرک تافل؟ برای دانستن این که تافل بهتر است یا آیلتس و یا کدام آزمون راحت تر است،آیلتس یا تافل؟ ابتدا به مقایسه  آزمون تافل و آیلتس بپردازیم:

آیلتس یا تافل؟

مقایسه مدرک تافل و آیلتس

در یک مقایسه ی کلی لازم است میتوان گفت تافل توانایی شما را در درک و به کارگیری زبان انگلیسی با لهجه ی آمریکایی می سنجد اما IELTS دانش زبانی شما را در سطح بین المللی ارزیابی می نماید، یعنی کسی که در آزمون آیلتس شرکت می کند، باید به اندازه ی کافی با لهجه های مختلف زبان انگلیسی و اصطلاحاتی که در سراسر کشورهای انگلیسی زبان مورد استفاده قرار می گیرد، آشنایی داشته باشد.

آزمون آیلتس و آزمون تافل انواع گوناگونی از مهرت های شما را مورد سنجش قرار میدهد و آزمون تافل عموما چهار گزینه ای می باشد بنابراین راه هایی به شرکت کنندگان دوره های تدریس خصوصی تافل آموزش داده می شود که بتوانند بهترین گزینه را از بین گزینه ها انتخاب نمایند در حالیکه آیلتس بیشتر به حافظه قوی تری احتیاج دارد که عموما حجم بالایی از مهارت های درک مطلبی را می سنجد.

کاربرد داشتن مدرک تافل تنها به امکان تحصیل در دانشگاه ها محدود نمی شود، بلکه برای مهاجرت های کاری نیز قابل استفاده خواهد بود و بسیاری از شرکت ها و موسسات دولتی آنرا به عنوان یکی از ضروریات و شرایط اولیه استخدامی مطرح می نمایند.

تفاوت جالب که بین تافل و آیلتس وجود دارد این است که یک نوع تافل اینترنتی وجود دارد در حالیکه آزمون آیلتس در دو نوع کاغذی وجود دارد.

برای ادامه تحصیل کدام آزمون معتبر است؟ آیلتس یا تافل؟

داوطلبینی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند می بایست  آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کنند این در حالیست که داوطلبین اقامت در کشور های خارجی می بایست در آزمون آیلتس جنرال و یا همان عمومی این آزمون شرکت کنند.

و در آخر اینکه نگران قبولی در هر یک از آزمون های آیلتس یا تافل خود نباشید، چرا که گروه آموزشی شانژاد با برگزاری دوره های مختلف تدریس خصوصی زبان اعم از تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس با ارائه مشاوره اولیه رایگان دید خوبی به شما عزیزان خواهند داد تا پاسخ “آیلتس یا تافل؟” را با توجه به هدف شما از شرکت در این آزمونها بیابید و همچنین نکات و تکنیک های مفیدی را در اختیار شما قرار خواهند داد. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۱۰۹۸۵۶ تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *