معلم خصوصی آیلتس

در مقاله های پیشین برای راهنمایی شما زبان آموزان عزیز به معرفی ویژگی های معلم خوب آیلتس پرداختیم مقاله کوتاه زیر شامل توضیحاتی در رابطه با ویژگی های معلم خصوصی آیلتس و اینکه چرا و چگونه این گروه کوچک از معلم ها از اکثریت متفاوت هستند.گرچه نوشته زیر فقط درباره معلم های آیلتس را شامل نمیشود ولی درباره این گروه از آموزگاران نیز بی کم و کاست درست می نماید.

ویژگی معلم خصوصی آیلتس چیست؟

سالها پیش، به عنوان یک دانشجوی جوان وپرانرژی اعتقاد داشتم که یک معلم خوب کسی است که کلاسهای سرگرم کننده داشته باشد و تکالیف کمتری بدهد. اما بعد از سالها تجربه اجرایی در مرکز k-12 و ارزیابی صدها مدرس، رویکرد بنده نسبت به گذشته تغییر اساسی کرده است. اکنون به عنوان استاد آموزش عالی بنده این فرصت را دارم که بحث و گفتگوی فراوانی را دراین باره با دانشجوهای خود داشته باشم. لازم است که ذکر شود، تدریس کار بسیار دشواری است به خاطر همین برخی از مدرسان هرگز نمی توانند از حد متوسط فراتر روند. این معلمان در امر آموزش به حداقل ها و یا کمی بیشتر قانع می شوند. بر خلاف این معلمان، معلمان برجسته و خوب، به طور خستگی ناپذیری کار می کنند تا یک محیط چالشی و پرورشی برای دانش آموزان فراهم آورند. تدریس های خوب به نظر کاری به دانش و مهارت ما ندارند بلکه بیشتر به نگرش ما نسبت به دانش آموزان ، موضوع و کار ما است. اگر چه، این موارد شامل همه ی فاکتورها نیست، اما در هر صورت ویژگی های یک معلم خوب را که به نظر ضروری ترین می رسد در لیست زیر آورده شده اند.

۱٫ یک معلم خوب آینده و انتظارات درخشانی را برای دانش آموزان ترسیم می کند.

در حقیقت این معلم می داند ترسیم آینده ی خوب برای دانش آموزان تاثیر روانی مثبتی بر روی دانش آموزان خواهد داشت. این معلم می داند که به طور کلی هر انتظاری که دانش آموزان داشته باشد آنها برآورده می کنند پس اگر از آنها انتظارات بیشتری داشته باشیم آن را برآورده می کنند و اگر انتظار کمی داشته باشیم آنها به همان اندازه انتظارات را برآورده خواهند کرد.

۲٫ یک معلم خوب عاشق یادگیری است.

در واقع با روحیه و انرژی خود باعث بالا رفتن انگیزه ی دانش آموزان می شود. این معلم به طور مرتب مطالعه می کند تا خود را به علوم روز مجهز کرده و سطح خود را بالا ببرد.این معلم ها هیچ هراسی از یادگیری روشهای جدید و به کارگیری تکنولوژی در آموزش ندارند و همیشه به دنبال در اختیار گذاشتن علم خود در اختیار همکاران خود است.

۳٫ یک معلم خوب، یک رهبر ماهر است.

جدا از رهبران اداری اجتماعی، معلمان تاثیرگذاربیشتر بر روی تصمیم گیری های مشترک ، کار تیمی و همچنین حس همکاری تمرکز می کنند.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *