معلم خصوصی زبان انگلیسی

چه اتفاقی می افتد که به کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی روی می آوریم؟ گاهی اوقات خانواده ها احساس میکنند که فرزندشان در یادگیری زبان انگلیسی ضعیف عمل میکند و نمره هاش آنطور که باید خوب نیستند یا خود شخص این باور را دارد که معلم خصوصی زبان انگلیسی اش در کلاسها خوب توضیح نمیدهد نیاز به توضیح بیشتر هست و یا اینکه بعضی دانشجوها و یک سری از افراد که میخواهند زودتر در یک واحد مهارت بدست بیارند و زودتر کتابی رو تمام کنند و کلاس خصوصی را مناسب می بینند. آموزش های کلاسی گروهی به گونه ای هستند که نمی توانند به صورت ویژه روی یک زبان آموز متمرکز شوند. اساسا ممکن نیست که در یک کلاس که از زبان آموزان مختلف با سطوح یادگیری مختلف تشکیل شده است، مطلبی یکسان از نظر یادگیری برای همه ی زبان آموزان سخت به نظر برسد. همچنین، ممکن نیست که یک مدرس بتواند از نظر سطح و کیفیت آموزش برای هر زبان آموز حاضر در کلاس به صورت یکسان عمل کند و با توجه به توانایی های تک تک ایشان، به آن ها آموزش دهد. با این حال، تکرار مواردی که یک دانش آموز از قبل می داند هم می تواند کسل کننده و بدون چالش باشد و هم از طرفی می تواند باعث افزایش سطح دانش پایدار یک شخص شود. تکرار، همیشه هم بد نیست. اما این قضیه برای دوره های تدریس صورت خصوصی زبان انگلیسی کاملا متفاوت است. در یک دوره ی تدریس به صورت خصوصی، مدرس می تواند تمامی توجه خود را به یک زبان آموز معطوف کند که طبعا دانش آموز هم از این توجه تمام و کمال استفاده های فراوانی خواهد کرد. هر دوره ی آموزشی می تواند با توجه به نیاز و سطح یادگیری هر زبان آموز تنظیم شود و مشکلاتی که در حین یادگیری برای فرد پیش می آید را می توان به صورت دقیق و متمرکز مورد بررسی قرار داد و تا رفع کامل آن مشکل زمان کافی وجود دارد.

یکی از رایج ترین این کلاس ها، کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی است. این کلاس ها مزایا و معایبی رو شامل میشوند که در ادامه برای آگاهی بیشتر شما زبان آموزان به توضیحات مختصری در این رابطه میپردازیم:

مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی

از مزایای کلاس خصوصی این است که شما میتوانید معلم خصوصی زبان انگلیسی را خودتان انتخاب کنید. می توانید تحقیق کنید و از دانش استادان مطمئن شوید و استادی را انتخاب کنید که دارای سطح معلومات بالایی باشد و هم شما احساس راحتی نسبت به او داشته باشید و حتی اگر بعد از مدتیبنا به هر دلیلی احساس کردید نمیتوانید با معلم خود به نتیجه مطلوبتان برسید تغییرش بدهید .

از دیگر مزایای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی این است که تمام وقت کلاس برای شماست و میتوانید تمام سوالات و اشکالاتتان را با معلمتان مطرح کنید.

شرکت در کلاس های خصوصی مزیت دیگری هم دارد و آن این است که سرعت پیش بردن کلاس دست خودتان است اینکه هفته ای چند جلسه میخواهید بخوانید و در چه ساعاتی برایتان راحتتر است در کلاس های تدریس خصوصی افراد دیگری وجود ندارند فقط شما هستید و استاد و سطح کلاس فقط با شما تنظیم میشود.

معایب داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی

شما در کلاس خصوصی تنها هستید و تنها کسی که می توانید از آن چیزی یاد بگیرید فقط استاد است اما در کلاس های عمومی می توانید از سوالاتی که هم کلاسی هایتان می پرسند هم چیزای خیلی زیادی یاد بگیرید و استفاده کنید یا اینکه با دوستانتان همکاری کنید.در فضای کلاس بین دانش آموزان رقابت وجود دارد و این باعث می شود با دوستانتان رقابت داشته باشید و بیشتر بخونید. فضای کلاس های عمومی دوستانه تر است و بحث و گفت گو به دلیل نظرات مختلفی که هر دانش آموز دارد بیشتر است و این به شما امکان موافقت یا مخالفت رو می دهد می توانید در بحث ها شرکت کنید و دانشتان را تقویت کنید امکانی که در کلاس های خصوصی وجود ندارد.

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️