کلاس اسپیکینگ آیلتس

بهترین کلاس اسپیکینگ آیلتس

صحبت در مورد بهترین کلاس اسپیکینگ آیلتس سخت و دشوار است، چرا که نمی توان در هیچ زمینه ای بهترین مطلق را معرفی کرد اما امروز در این مقاله می خواهیم به معرفی یکی از همکاران خود یعنی استاد محمد سجادی بپردازیم که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت می کنند و جز اساتیدی هستند که شما می توانید در کلاس اسپیکینگ آیلتس ایشان با خیالی آسوده شرکت کنید و از پیشرفت خود در زبان انگلیسی لذت ببرید.

استاد محمد سجادی از جمله اساتید برتر زبان در تهران هستید که دارای ۴ مدرک بین المللی از دانشگاه کمبریج و مدرک بین المللی CAE می باشند. ایشان سابقه کار مفید و حرفه ای با بسیاری از موسسات معتبر تهران را دارند که شامل موسسه کیش ، سفیر ، گفتگو ، کیش ایر و ایرانمهر می باشد که حتما نامشان برای شما آشنا است. استاد سجادی با بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و عمومی ، دوره های تخصصی آیلتس، تافل، بازرگانی، تربیت مدرس و دوره های تخصصی آزمون های کمبریج مانند KET / PET / FCE / CAE / CPE / TKT / BEC… آماده برگزاری دوره های آیلتس برای شما عزیزان می باشد.

توجه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایشان و نحوه برگزاری کلاس ها می توانید به وب سایت شخصی استاد سجادی مراجعه نمایید.
آدرس وب سایت : www.msajadi.com

پیش از آنکه در مورد کلاس اسپیکینگ آیلتس به شما عزیزان توضیحات لازم را ارئه دهیم لازم است در جریان باشید که آزمون اسپیکینگ آیلتس شامل ۳ بخش است که هرکدام امتیاز متفاوتی دارند و به طور کلی شامل جدول زیر می شوند:

بخش زمان بندی درباره چه چیزی باید صحبت کرد
۱ ۴-۵ دقیقه ممتحن از شما سوالات کلی و آشنایی می پرسد. مثلا در مورد علاقه و یا زندگی روزمره.
۲ ۳-۴ دقیقه ممتحن برگه سالی را که مضوعی به همراه پیشنهاداتی است را به شما می دهد، از شما انتظار می رود که ۱-۲ دقیقه درمورد ان موضوع صحبت کنید.قبل از اینکه شروع به صحبت کنید یک دقیق زمان برای آمادگی خواهید داشت. ممکن است چندین سوال پیرو نیز شما بپرسند.
۳ ۴-۵ دقیقه ممتحن سوالات انتزاعی تر عمیق تری را درباره بخش دو از شما می پرسد.

 

کلاس اسپیکینگ آیلتس به صورت حضوری و آنلاین

شرکت در کلاس های تدریس خصوصی اسپیکینگ آیلتس می تواند برای کسانی که سطح زبان خوبی دارند و نمی خواهند وقت خود را بر سر مطالب تکراری تلف کنند مناسب است و یا کسانی که با محدودیت زمانی مواجه هستند. باید در مدت زمان کوتاهی به نتیجه مطلوب برسند. کلاس های اسپیکینگ آیلتس استاد سجادی جهت راحتی زبان آموزان به صورت حضوری و آنلاین برگاز می شود. اگر بنا به هر دلیلی شما نمیتوانید به صورت حضوری مراجعه کنید پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس آنلاین اسپیکینگ آیلتس است که به شما این امکان را می دهد در هرجایی که هستید از طریق اینترنت در جلسات خود شرکت کنید و دیگر نگران برگزاری کلاسهایتان نباشید.

لازم است بدانید کلاس آنلاین اسپیکینگ آیلتس هیچ تفاوتی با کلاس حضوری ندارد و هزینه یکسانی برای شرکت در این کلاسها می توانید پرداخت کنید و از لحاظ برنامه درسی و دیگر بخش ها کاملا یکسان است.

برای اینکه اطلاع داشته باشید در آزمون اسپیکینگ آیلتس چگونه صحبت کنید میتوانید به مقاله در آزمون speaking آیلتس رسمی صحبت کنم یا نه مراجعه کنید.

 

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *