یادگیری زبان با انیمیشن

روش های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد در این میان و برای انتخاب روش ملاک هایی را باید در نظر گرفت مانند: سن افراد، میزان آشنایی آن ها با زبان خارجی، هدف آن ها از یادگیری و… در این مقاله قصد داریم درباره روش یادگیری زبان با انیمیشن به کودکان صحبت کنیم تا انتها همراه ما باشید.

یادگیری زبان با انیمیشن

یکی از روش های مفید و کاربردی برای تقویت کردن زبان انگلیسی دیدن انیمیشن و کارتون است. این روش بسیار برای کودکان مناسب است و می توان گفت که قطعا نتیجه بخش نیز خواهد بود. با استفاده از این روش کودکان با دنیای کودکانه فیلم ها ارتباط بر قرار می کنند و تک تک لغات موجود در انیمیشن به صورت ناخوداگاه در ذهن آن ها ثبت می شودن این روش برای کودکانی که هنوز نوشتن را به خوبی بلد نیستند بسیار کاربردی است زیرا از این طریق گوش آن ها به لغات جدید عادت می کند.

یادگیری زبان با انیمیشن

نکات آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن

  • برای شروع حتما به سراغ انیمیشن های ساده بروید و همچنین مطمئن شوید که سطح دیالوگ های آن متناسب با سطح زبان شما است.
  • اگر می خواهید بازدهی بهتری داشته باشید پیشنهاد می کنیم که یک انیمیشن را چندین باز ببینید تا گوش شما به خوبی به شنیدن لغات عادت کند.
  • در زمان یادگیری زبان با انیمیشن این نکته را باید در نظر داشته باشید که برخی لغات در دنیای واقعی کاربردی ندارند و تنها در انیمیشن ها و کارتون ها استفاده می شوند.
  • همچنین توجه داشته باشید که از این روش نمی توان به عنوان یک روش همیشگی برای یادگیری استفاده کرد بلکه باید به آن به چش روش مکمل نگاه کنید و در کنار روش های دیگر به سراغ آن نیز رفت.

همچنین بخوانید: دانلود مناسب ترین آهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی (برای همه سطوح)

چرا آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن؟

در هر انیمیشن دنیای از اصطلاحات و کلمات جدید و کاربردی قرار دارد که زبان‌آموز می‌تواند با تمرین و تکرار، این اصطلاحات را یاد بگیرد و در مکالمه روزمره خود به‌کار ببرد. علاوه‌بر آن، بعضی از انیمیشن‌ها به بهتر شدن تلفظ واژگان انگلیسی نیز کمک می‌کنند.

آموزش از این طریق و روش یک نوع تفریح و سرگرمی است و زمانی که یادگیری با استفاد از تفریح باشد بادهی بالاتری خواهد داشت، این موضوع به خصوص برای کودکان اهمیت بیشتری دارد زیرا کسانی که در حال آموزش به کودکان هستند این موضوع را به خوبی درک می کنند که کودکان در مواردی که آموزش آن ها فاقد بازی است علاقه ای نشان نمی دهند و زود خسته می شوند.

همچنین زمانی که در حال مشاهده انیمیشن هستید علاوه بر اینکه ذهن شما به چالش کشیده می شود گوش و چشم شما همزمان درگیر می شود به این صورت که چشم شما در حال تماشای تصویر است و گوش شما درحال شنیدن لغات جدید و این کار سرعت یادگیری شما را افزایش می دهد.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را با مزایا یادگیری زبان با انیمیشن آشنا نماییم.

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *