کسب درآمد از زبان انگلیسی

اگر در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید و دوست دارید بدانید که آیا میشود از این حرفه کسب درامد داشت و یا نه حتما این مقاله را بخوانید . بسیاری افراد فکر میکنند با یادگیری زبان میتوانند فقط ترجمه و تدریس کنند ولی این دیدگاه کاملا اشتباه است و شما چندین انتخاب دیگر خواهید داشت . ما در این مقاله به شما ۱۵ شغل را معرفی میکنیم که بتوانید با آنها آشنا شوید و با توجه به علاقه و تیپ شخصیتیتان از یک و یا حتی چند تا از این موارد کسب درامد کنید . کسب درآمد از زبان انگلیسی برای کسانی که سرمایه اولیه برای انجام دیگر کارها را ندارد بسیار مناسب است .کافیست از همین الان شروع کنید و خیلی جدی زبان رو یادبگیرید.

۱- انجام Transcription

ترنسکرایب یک راهکار طلایی برای کسانی است که میخواهند لیسنینگ خود را تقویت کنند . این تکنیک در این جا میتواند برای شما درآمد زا هم باشد اما چطوری؟ اگر مهارت لیسنینگ شما قوی است میتوانید فایل های صوتی را به متن تبدیل کنید . معمولا خبرگزاری ها این افراد را استخدام میکنند تا بتوانند مصاحبه ها و سخنرانی ها را به متن تبدیل کنند و در روزنامه و یا سایتشان منتشر کنند.

۲- پارتنر مکالمه

بسیاری از زبان آموزان هستند که در حال یادگیری زبان انگلیسی اند و برای تقویت مهارت مکالمه میخواهند با شخصی که مسلط به زبان انگلیسی هست ارتباط برقرار کنند و از طریق تلفن یا چت و یا ملاقات حضوری صحبت کنند . شما میتوانید از این فرصت استفاده کنید و شریک آن ها شوید و برای خود کسب درآمد کنید.

۳- تولید محتوا

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن کسب و کار ها افراد به سراغ ساخت وبسایت ها میروند . برای پیشرفت این وبسایت ها افرادی استخدام میشوند تا محتوای مناسب را تولید و در سایت منتشر کنند . اگر شما سطح زبان خوبی دارید میتوانید به عنوان تولید کننده محتوا در شرکت ها استخدام شوید و محتوای انگلیسی را ترجمه و در سایت ها قرار دهید . همچنین میتوانید با مدیران خارجی قرار داد ببندید و مسئولیت محتوای سایتشان را به عهده بگیرید و از این طربق هم کسب درآمد داشته باشید.

۴- تولید پادکست

شما میتوانید از طریق تولید پادکست کسب درآمد داشته باشید به این صورت که مطلبی خاص را به مخاطبان آموزش دهید به طوری که نیاز به تصویر و یا ویدیو نباشد . شما میتوانید با کمترین هزینه و با کمک تلفن همراه ویس های خود را ضبط کنید و به فروش برسانید.

کسب درآمد از زبان انگلیسی

 ۵- کپی رایتینگ (Copy Writing)

کپی رایتینگ همان نوشتن متن های تبلیغاتی است که محصول و خدماتی را معرفی میکند و مشتری را متقاعد به ثبت نام و یا خرید میکند. شما میتوانید این کار را برای سایت های خارجی انجام دهید.

۶- وب‌سایت آموزشی

اگر فکر میکنید که تسلط بالایی بر زبان انگلیسی دارید ، وب سایت آموزشی خود را راه اندازی کنید و ۰ تا ۱۰۰ را آموزش دهید .همچنین میتوانید سفارش های ترجمه قبول کنید و یا کلاس آنلاین بگزارید. با این کار سایت شما به یک سایت پربازدید تبدیل میشود که نیاز های مخاطبان را برطرف میکند. در این حین شما میتوانید تبلیغات بپذیرید و از این طریق هم کسب درآمد داشته باشید.

۷- شبکه‌های اجتماعی

اخیرا در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام میبینیم که بسیاری از افراد از خودشان ویدیو میگیرند و چیز های مختلف را آموزش میدهند و مخاطبان زیادی پیدا میکنند . اگر محتوای شما آموزنده و جذاب باشد بسیار مفید خواهد بود و نتیجه آن را خواهید دید .

۸- کلاس آنلاین

با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری افراد آموزش آنلاین زبان انگلیسی را ترجیح میدهند برای همین این روز ها بهترین فرصت برای جذب زبان آموز است . این فرصت را از دست ندهید.

 

کسب درآمد از زبان انگلیسی

۹- راهنمای گردشگران

از آنجایی که لیدر ها با افراد مختلفی از کشورهای مختلف سروکار دارند ، باید برای برقراری ارتباط از یک زبان واحد استفاده کنند. اگر توانایی برقراری ارتباط با سایرین را دارید ،میتوانید این شغل جذاب را داشته باشید.

۱۰- تدریس

یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد از زبان انگلیسی تدریس است .شما میتوانید این کار را هم به صورت جلسات خصوصی و هم جلسات عمومی انجام دهید.

۱۱- ترجمه

ترجمه هم یکی دیگر از روش های کسب درآمد از زبان انگلیسی است .معمولا افرادی که این کار را انجام میدهند ، به عنوان فریلنسر کار میکنند . این افراد محدود به مکان و ساعت کاری مشخصی نیستند و میتوانند از این طریق درآمد خوبی داشته باشند .

کسب درآمد از زبان انگلیسی

۱۲- وب‌سایت‌های ترجمه

در وب‌سایت‌هایی همچون پونیشا، شبکه مترجمین ایران، ترجمان و…افراد سفارش ترجمه میدهند و شما میتوانید با آن ها همرکاری کنید و سفارش هر را قبول کنید.

۱۳-ترجمه کتاب و مقاله برای دانشگاهیان

یکی از بهترین مخاطبان شما دانشجویان هستند ، آنها همیشه به دنبال منابع جدید برای افزایش یادگیری ، پروژه ها و مقالات علمی هستند به همین دلیل به سراغ منابع انگلیسی میروند . در این حین دانشجویانی هستند که نمیتوانند این مطالب انگلیسی را به خوبی درک کنند و مجبور میشود که مقاله و یا کتاب مورد نظر را به یک مترجم بدهند . پس این قشر از مخاطبان خود را نادیده نگیرید و خود را به آن ها معرفی کنید.

۱۴- مترجم همزمان

در این بخش به سراغ پر درآمد ترین شغل میرویم . ترجمه همزمان ! در اخبار شما یک مصاحبه و یا سخنرانی انگلیسی آنلاین مشاهده میکنید و فردی دیگر همزمان با این مطالب را برای شما ترجمه میکند . باید بگویم این جزو سخت ترین کار ها است و نیاز به تمرکز  ، دقت و مدیریت زمان دارد .

۱۵- مشاور فرهنگی

این حرفه ترکیبی از مترجم بودن ، مترجم شفاهی بودن و تاریخ دان است .این متخصصان اغلب توسط تجارت یا سازمان های بین المللی استخدام می شوند.بسته به موقعیت، شاید لازم باشد که شما مدارک، دستور العل ها، قرارداد ها را ترجمه کنید یا در جلسات تجاری به عنوان یک مترجم شفاهی حضور داشته باشید.

انتخاب بهترین روش برای درآمدزایی با توجه تیپ شخصیت‌های مختلف

ما در این مقاله به شما ۱۵ شغل را معرفی کردیم اما انتخاب شغل مناسب به عهده شما است . شما با توجه به تیپ شخصیتی ، درون گرا و یا برون گرا بودن و دیگر خصوصیات اخلاقی میتوانید یکی را انتخاب کنید . بعضی افراد دوست ندارند که با افراد مختلف در ارتباط باشند به همین دلیل شغلی با ارتباط کمتر و را انتخاب میکنند

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد .

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *