کلاس بحث آزاد استاد شانژاد چهارشنبه ها ساعت ۷ تا ۹ شب

Free Discussion

کلاس بحث آزاد انگلیسی

ما برای بالا بردن سطح Speaking اسپیکینگ و Listening لیسنینگ زبان آموزانی که در سطوح بالای زبان هستند، تصمیم به برگزاری دوره بحث آزاد Free Discussion با اساتید با تجربه و دارای مدارک معتبر گرفته ایم. این دوره ها با استفاده از آخرین رفرنس و متریال روز دنیا ارائه میگردد و با توجه به عملکرد اساتید و دانشی که دارند، از بازدهی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این کلاس ها برای عزیزانی که میخواهند به Fluency بالایی برسند، بسیار مناسب میباشد.

این دوره برای زبان آموزانی طراحی گردیده که قصد دارند تا با تمرین بیشتر و مداوم و فارغ از مهارت های دیگر زبانی، به بهبود Fluency و Accuracy ، تصحیح اشتباهات تلفظی و یا گرامری خود و فعال کردن بیشتر دانش زبانی خویش بپردازند.

در نهایت دوره بحث آزاد با هدف پیشرفت بیشتر در روان صحبت کردن و فراهم کردن فرصتی برای استفاده از ساختارها و کلمات جدید طراحی شده است. به عبارت دیگر، این دوره فرصتی برای بیشتر صحبت کردن به زبان انگلیسی و افزایش توانایی شما در مکالمه میباشد.

 

نحوه برگزاری کلاس های بحث آزاد Free Discussion

این دوره ها به شکل فشرده و با رویکردی بسیار نتیجه بخش و کاملا تخصصی، برنامه ریزی شده و ارائه میگردد.

  • دوره بحث آزاد به صورت فشرده و آنلاین ارائه میشود.استاد شانژاد
  • روزها و زمان برگزاری این دوره، چهار شنبه ها ساعت ۱۹ الی ۲۱ میباشد.
  • حداکثر ظرفیت این دوره ۱۲ نفر میباشد.
  • این دوره ۱۰ جلسه بوده و به صورت رایگان برگزار میشود.
  • این دوره با حضور استاد شانژاد برگزار میگردد. وی دارای:
    •  ۷ مدرک بین المللی تدریس زبان انگلیسی از دانشگاه کمبریج،
    • مدرک بین المللی  TESOL از اینتر تیسول امریکا،
    • مدرک بین المللی  TESOL از VTTC ونکوور،
    • کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی
    • مدرک بین المللی تدریس آیلتس از IDP استرالیا
  • و همچنین دارای ۱۲ سال سابقه تدریس و سوپروایزری در موسسات آموزشی بزرگ تهران میباشد.

 

 

دوره های بحث آزاد موضوع-محور (Topic-based) هستند. بدین شکل که در هر جلسه یک یا دو موضوع از طرف استاد انتخاب شده و در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد تا پیش از حضور در کلاس روی موضوعات مطالعه کنند و با اطلاعات کافی در کلاس حاضر شوند و بصورت فعالیت های گروهی به بحث و تبادل نظر بپردازند. در دوره های آنلاین، در هر لحظه یک نفر صحبت میکند و مدرس دوره آن را مدیریت میکند. در پایان هر جلسه استاد به ارائه توضیحاتی درباره مباحث مطرح شده و اشکالات احتمالی زبان آموزان می پردازد. نقطه قوت این دوره، ارائه فیدبک بسیار خوب و سازنده به زبان آموزان میباشد. از این طریق، زبان آموزان علاوه بر Fluency  بالا، به Accuracy  بسیار خوبی خواهند رسید. استاد دوره، تمامی نکات گرامری، تلفظی، کلمه ای و غیره را در طول کلاس تایپ کرده و به صورت بخش-بخش، در اختیار زبان آموزان گذاشته و آنها را شرح میدهد. همچنین زبان آموزان، فرصت فراگیری لغات و اصطلاحات جدیدی را نیز پیدا می کنند. در ادامه ممکن است یک کلیپ ویدیویی کوتاه نیز پخش شود.

کلاس بحث آزاد آنلاین انگلیسی

زبان آموزان در این کلاس ها توانایی صحبت کردن درباره ی ایده ها و نظرات نسبتا پیچیده، اصطلاحات عامیانه و روزمره، مکالمات سطح پیشرفته، بیان عقاید و نقطه نظرات موافق و مخالف و صحبت درباره اخبار روزمره، بحث درباره برنامه های آینده، تفسیر فیلم و موسیقی، تفسیر تفاوت های فرهنگی و اجتماعی و غیره را می آموزند که در نهایت منجر به تقویت مهارت های گفتاری و شنیداری، افزایش دایره لغات، بهبود Fluency و Accuracy و پیشرفت چشمگیر تلفظ زبان آموزان می شود.

جهت شرکت در این دوره همین حالا ثبت نام کنید.