تدریس خصوصی تافل در تهران

شرکت در کلاس های تدریس خصوصی تافل ویژه افرادی است که میخواهند در آزمون تافل شرکت کنند. گروه آموزشی شانژاد با برگزاری دوره های تدریس خصوصی تافل در تهران سعی در ارائه بهترین خدمات برای شما زبان آموزان عزیز را دارد. دوره های آمادگی تافل شامل بخش های مختلفی میشود که در مقاله زیر به معرفی آنها میپردازیم:

دوره های آمادگی تافل

کلاس های تافل به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی  برگزار می شوند.

تدریس خصوصی تافل

دوره های تدریس خصوصی تافل مختص افرادی است که می خواهند در سریع ترین زمان ممکن برای آزمون تافل آماده شده و نمره مورد نیازشان را کسب کنند. کلاس های خصوصی تافل بصورت تک نفره برگزار می شوند. مهمترین مزیت دوره خصوصی تافل این است که تمام زمان کلاس، انرژی مدرس روی شما متمرکز بوده و خیلی سریع تر از کلاس های عمومی مهارت های لازم برای کسب نمره دلخواه در آزمون تافل را بدست می آورید. البته یکی دیگر از مزیت های کلاس تافل خصوصی انعطاف پذیر بودن زمان کلاس ها و امکان تغییر ساعت کلاس ها است. پس اگر برای گرفتن نمره تافل مدنظرتان زمان زیادی ندارید و یا برنامه کاری و تحصیلی شلوغی دارید و می خواهید ساعت کلاس هایتان انعطاف پذیر و مطابق برنامه شما باشد، بهتر است در یک  دوره خصوصی تافل شرکت کنید.

 

تدریس نیمه خصوصی تافل

منظور از کلاس های نیمه خصوصی کلاس هایی است که در آنها بین ۳ تا ۵ دانشجو شرکت می کنند. اگر از نظر زمانی چندان تحت فشار نیستید و نمی خواهید خیلی سریع در آزمون تافل شرکت کنید، دوره تافل نیمه خصوصی گزینه خوبی برای شما خواهد بود. طول این دوره ها با توجه به سطح شما ممکن است بین ۲ تا ۴ برابر دوره های خصوصی تافل  باشد. کلاس های نیمه خصوصی تافل از نظر منابع و نتیجه دقیقاً مثل دوره های تدریس خصوصی تافل هستند، فقط مدت بیشتری طول می کشند.

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *