معلم خصوصی مکالمه انگلیسی

این روزها یادگیری زبان انگلیسی مهم ترین گام در ارتقا کیفیت زندگی خیلی از افراد میتواند باشد. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که دسترسی به اطلاعاتی که دیگران از آن بهره مند هستند چقدر میتواند جالب باشد؟ مثل صحبت کردن با افرادی که دیگران نمی توانند با آنها ارتباط برقرار کنند؟ یا تحث تاثیر قرار دادن اطرافیانتان هرموقع که دهانتان را باز می کنید؟ یا گذشتن از جهش های بزرگ شغلی؟ شما می توانید به همه ی این ها برسید اگر زبان انگلیسی را یاد بگیرید. شرکت در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی و داشتن معلم خصوصی مکالمه انگلیسی میتواند اولین و مهمترین قدم برای موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی باشد.

شما به چه چیزی علاقه مند هستید؟علوم؟موسیقی؟کامپیوتر ؟سلامتی ؟تجارت ؟ ورزش؟ رسانه های امروز؟ از قبیل اینترنت ، تلویزیون و مطبوعات؟ دسترسی تقریبا نامحدودی را به اطلاعات پیرامون موضوعات مورد علاقه تان فراهم کرده است. فراموش نکنید که ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم.

تنها یک مشکل وجود دارد: بیشتر این اطلاعات به زبان انگلیسی است!

در اینجا چند مثال از اطلاعاتی که اگر انگلیسی بلد باشید می توانید از آن ها استفاده کنید بیان شده است:

  1. صفحات وب بیش از یک میلیارد صفحه در وب وجود دارد این شگفت انگیز است که تنها با یاد گرفتن یک زبان به خیل عظیمی از اطلاعات در اینترنت دسترسی پیدا می کنید.
  2. کتاب هادر هر موضوعی در سرتاسر جهان شما می توانید کتاب هایی با نویسندگان امریکایی یا بریتانیایی بخوانید و نیز کتاب های ترجمه شده از زبان های دیگر. به هر موضوعی که علاقه مند باشید می توانید چیزی به زبان انگلیسی در ارتباط با آن پیدا کنید.
  3. مطبوعات فقط مجله ها و روزنامه های انگلیسی زبان هستند که به راحتی در هر کجای جهان یافت می شوند. شما برای پیدا کردن مجله هایی مانند تایم یا نیوزویک مجبور نیستید خیلی وقت صرف کنید. حدود ۹۵% مقالات علمی منتشر شده به زبان انگلیسی است که تنها ۵۰% آن ها مربوط به کشورهای انگلیسی زبان (مانند آمریکا و انگلستان) می باشد.
  4. گزارشات خبری شبکه های تلویزیونی بین المللی از جمله BBC وCNN را در نظر بگیرید. آنها خبرها را بسیار حرفه ای تر و سریع تر منتشر می کنند. در هر کجای دنیا شما می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.
امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *