Speaking آیلتس

زمانیکه شما در حال انجام دادن Speaking  آیلتس هستید نحوه بیان صحیح آهنگ کلمات با صدای مناسب حائز اهمیت می باشد. در این مقاله ما نگاهی به چگونگی ارتباط عبارات و نحوه تأثیر گذاری روی صدای کلمات خواهیم داشت.

شما در واقع در حال صحبت با فردی هستید ، بنابراین می بایست صدا و لحنی طبیعی داشته باشید.برخی از زبان آموزان بر این تصورند که می بایست لحنی بسیار رسمی و ادبی داشته باشند.

بدیهی است که شما می بایست به دامنه ی کامل و خوبی از واژگان به منظور کسب امتیاز بالاتر در آزمون تسلط داشته باشید. اما زبانی که شما بطور معمول می شنوید بعنوان مثال مکالمه ای که ممکن است با دوستان خود داشته باشید برای ممتحن قابل توجه خواهد بود.

به سوأل زیر و سپس پاسخی که زبان آموز به آن داده است توجه کنید:

When do you think it is acceptable to be late for appointments?

You should always try to be on time. However, there are some occasions when it is ok to be late.

Firstly, in my country the traffic is terrible, so sometimes you cannot help but be late because of that. Furthermore, if you are very ill, this may be another reason that makes you late. You can’t really help that. Moreover, if an emergency arises because of, for example, a problem with your child, you will need to take care of that first of course.

فکر می کنید مشکلی که در بیان Speaking فوق وجود دارد چیست؟

مشکلی که در پاسخ وجود دارد مربوط به کلمات ارتباط دهنده و یا انتقال دهنده می باشد.اگرچه غلط نیستند اما در واقع کلماتی هستند که معانی آن ها واضح است و خیلی رسمی هستند بگونه ای که شما به ندرت آن ها را در صحبت بین دو نفر می شنوید. بنابراین دقت داشته باشید اگر شما از این ها استفاده می کنید این مفهوم را می رساند که غیرطبیعی و غیرواقعی هستید. در ادامه مثالی را ملاحظه می کنید که لحن و چگونگی بیان کلمات در آن طبیعی است:

When do you think it is acceptable to be late for appointments?

You should always try to be on time, but having said that, there are some occasions when it is ok to be late.A particular problem in my country is the terrible traffic jams, so sometimes you cannot help but be late because of that. Also, if you are very ill for an unexpected reason, again there is nothing you can do about that. Another good reason is if an emergency arises because of, for example, a problem with your child, you will need to take care of that first of course.

همانطور که می بینید چگونگی بیان کلمات در اینجا طبیعی تر بوده و روان صحبت شده و کمتر مصنوعی به نظر می رسد.حال می توانید تمرین کنید و لحن و چگونگی بیان کلمات در مکالمات خود را ارتقاء دهید با استفاده از عبارات ارتباط دهنده که کمتر مصنوعی و رسمی به نظر می رسند.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *