تدریس خصوصی مکالمه توسط خانم

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی یکی از موثرترین روش ها برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در مدت زمان بسیار کم برای دانشجویان و رسیدن به اهداف آنها محسوب میشود.در دوره های تدریس خصوصی مکالمه گروه آموزشی شانژاد کار به صورت کاملا علمی پیش می رود. این دوره ها می تواند در داخل موسسه شانژاد و یا در منزل یا محل کار شما برگزار شوند. گروه آموزشی شانژاد برای آن دسته از زبان آموزان که تمایل شرکت در  کلاسهای تدریس خصوصی مکالمه توسط خانم را دارند این امکان را فراهم کرده است که در صورت تمایل در کلاسهای تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی شرکت کنند .

همه می دانند که آموزشگاه ها دوره های آموزش را به درازا می کشانند در حالیکه زمان آموزش  را می توان در کلاس خصوصی مکالمه تا چند برابر کاهش داد.
همه می دانند که کلاسهای عمومی برای هر دانش آموز حدودا ۵ دقیقه زمان جهت تمرین مکالمه وجود دارد در حالیکه این زمان در کلاس خصوصی حداقل به ۶۰ دقیقه مفید می رسد.
متاستفانه بسیار دیده میشود که خیلی از آموزشگاهها یک کتاب خاصی را بعنوان روش کاری و یا حتی نشان افتخار خود در آگهی هایشان ذکر می کنند. ولی…… بهترین کتاب که بصورت تک کتاب و یک مجموعه کامل به دانش آموز معرفی شود تقریبا” وجود ندارد، فقط می توان گلچینی از کتابها را به عنوان مراجع مختلف تدریس کرد.

بهره گیری از پر بازده ترین کتاب های روز جهان با هدف آمادگی هر چه بیشتر برای گفتگوهای روزمزه ، درک فیلم و سریال.
بهره گیری از فیلم و سریال های روز به زبان انگلیسی برای بالابردن هر چه بیشتر اعتماد به نفس زبان آموزان و آمادگی برای ورود به دنیای زبان انگلیسی.
جزوه های تخصصی برای پیشبرد هر چه سریع تر گرامر و تقویت مکالمه زبان انگلیسی با برطرف کردن خطاهای گرامری در مکالمه.

برای ثبت نام در کلاسهای تدریس خصوصی مکالمه توسط خانم و کسب بهترین روش آموزش زبان انگلیسی با شماره تلفن های گروه آموزشی شانژاد تماس بگیرید و یا به سایت موسسه زبان ما مراجعه نمایید و فرم مشاوره رایگان را پر نمایید.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *