نمره تافل برای مهاجرت به استرالیا

قصد مهاجرت و یا ادامه تحصیل در استرالیا را دارید؟ آیا میخواهید در آزمون بین المللی تافل شرکت کنید ولی شرایط لازم شرکت در این آزمون برای اقامت در استرالیا را نمیدانید؟افراد زیادی با هدف مهاجرت و اقامت در استرالیا به دنبال مدرک تافل میروند و مدتی را صرف یادگیری زبان انگلیسی میکنند تا بتوانند در این آزمون آماده شوند اما از شرایط این آزمون برای مهاجرت اطلاع ندارند . به همین دلیل شما باید قبل از هرکاری ابتدا با آزمون تافل و ساختار آن آشنا شوید و در نهایت بدانید که بهترین نمره تافل برای مهاجرت به استرالیا چیست؟!

آزمون تافل و انواع آن

آزمون تافل همچون دیگر آزمون های بین المللی برای سنجش سطح زبان داوطلبان و مهاجران کاربرد دارد.این آزمون در ۱۳۰ کشور برگزار میشود و بسیار معتبر است .آزمون تافل در سه فرمت برگزار میشود شما با توجه به شرایط خود باید در یکی از این آزمون ها شرکت کنید.

آزمون تافل کاغذی TOEFL PBT:این آزمون سه مهارت رایتینگ ،لیسنینگ و ریدینگ را می آزماید و شما ۳ ساعت فرصت دارید تا به سوالات پاسخ دهید. این آزمون همان طور که از اسمش پیدا است به صورت کاغذی برگزار میشود.

آزمون اینترنتی تافل TOEFL iBT: این آزمون هر ۴ مهارت زبان انگلیسی را از طریق اینترنت میسنجد و خوشبختانه در ۸ شهر ایران برگزار میشود.

آزمون تافل کامپیوتری TOEFL CBT: این آزمون هم هر  ۴ مهارت زبان انگلیسی افراد  را مورد بررسی قرار میدهد . سوالات این آزمون انطباقی است به این صورت که اگر سوالی را اشتباه جواب دادید ، سوالات بعدی کمی آسان تر میشود.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در اکثر کشور های جهان فقط آزمون تافل اینترنتی برگزار میشود  فقط در مناطقی که دسترسی به اینترنت و کامپیوتر نیست ، دو نوع دیگر این آزمون برگزار خواهد شد.

نمره تافل برای مهاجرت به استرالیا

نمره لازم برای بهترین دانشگاه های استرالیا

کشور استرالیا دارای بهترین دانشگاه ها در سطح جهان است که نمره آزمون تافل را قبول میکنند.هر کدام از این دانشگاه هانمره ای خاص از آزمون تافل را میپذیرند که در زیر به بررسی نمره در هر دانشگاه میپردازیم.

نام دانشگاه تافل کاغذی تافل اینترنتی حداقل نمره در بخش گفتار حداقل نمره در بخش شنیدار حداقل نمره در بخش نوشتار حداقل نمره در بخش خواندن
دانشگاه ملبورن ۵۷۷ ۷۹ ۱۸ ۱۳ ۲۱ ۱۳
دانشگاه سیدنی ۵۷۵ +۹۰
دانشگاه کویینزلند ۵۷۰ ۸۷ ۱۹ ۱۹ ۲۱ ۱۹
دانشگاه موناش ۵۵۰ ۷۹ ۱۸ ۱۲ ۲۱ ۱۳
دانشگاه ملی استرالیا ۵۷۰ ۸۰ ۱۸ ۱۸ ۲۰ ۲۰
دانشگاه نیوساوت ولز ۵۰۰ ۷۹ ۱۷ ۱۱ ۲۱ ۱۲
دانشگاه استرالیای غربی ۵۷۰ ۸۲ ۲۰ ۲۰ ۲۲ ۱۸
دانشگاه آدلاید ۵۷۷ ۷۹ ۱۸ ۱۳ ۲۱ ۱۳

 

نمره و امتیاز مورد نیاز مدرک تافل برای مهاجرت به استرالیا

بدون امتیاز ۱۰ امتیاز ۲۰ امتیاز
TOEFL iBT Listening:۱۲
Reading:۱۳
Writing:۲۱
Speaking:۱۸
Listening:۲۴
Reading:۲۴
Writing:۲۷
Speaking:۲۳
Listening:۲۸
Reading:۲۹
Writing:۳۰
Speaking:۲۶

 

امیداروم توانسته باشید جواب سوال خود را دریافت کنید . اگر هنوز برای شرکت در آزمون تافل آمادگی ندارید میتوانید در کلاس های تدریس خصوصی تافل شرکت کنید تا در زمان کم و به کمک یک استاد خوب تافل ، مهارت های خود را تقویت کنید.

تماس

گروه آموزشی شانژاد
۲۲۹۰۲۱۳۳
۰۹۱۲۳۱۰۹۸۵۶

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *