منابع آزمون آیلتس

در حال حاضر آزمون آیلتس یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می شود. آزمون آیلتس توسط دانشگاه کمبریج انگلستان و مرکز آیلتس به زبان انگلیسی و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می گردد و از بالاترین استانداردهای بین المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی برخوردار است. آزمون آیلتس از چهار بخش listening, speaking, reading و writing تشکیل شده و دارای دو نوع آکادمیک و جنرال می باشد. آیلتس آکادمیک برای ورود به دانشگاه ها مورد نیاز است در حالی که آیلتس جنرال مخصوص کسانی است که قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان را دارند. نمره ی هر بخش از آزمون آیلتس بین صفر تا نه می باشد و نمره کل آزمون با گرفتن میانگین از نمره ی هر چهار بخش محاسبه می گردد و در کارنامه آیلتس علاوه بر نمره ی کل, نمره هر بخش به صورت جداگانه ذکر می شود. همان طور که اشاره شد برای یادگیری زبان انگلیسی لازم است که روی چهار مهارت خواندن، نوشتن ، شنیدن و صحبت کردن کار شود. این دوره ها به گونه ای طراحی شده است که زبان آموز را از وابستگی کامل به معلم به حداکثر بی نیازی سوق می دهد در ادامه میخواهیم منابع آزمون آیلتس را به شما عزیزان معرفی کنیم که میتواند تاثیر زیادی در موفقیت شما داشته باشد.

منابع مهم آزمون آیلتس

 English Grammar in use

این کتاب مرجع خود آموزی برای زبان آموزان است که توسط ریموند مورفی نوشته شده و سندیکای دانشگاه کمبریج آن را به چاپ رسانده است.دانش آموزان می توانند گرامری را که در کلاس به آنها آموزش داده شده از طریق این کتاب مرور کنند. علاوه بر این با مطالعه این کتاب جزییات بیشتری را در گرامر فرا خواهند گرفت و خود را برای آزمون آیلتس آماده میکنند.

English sentence structure

این دوره،دوره فشرده ای در موسسه زبان دانشگاه میشیگان است.هر درس کتاب گرامر جامع زبان انگلیسی با الگوی تکرار، در تمرین ها هماهنگ شده است که به یادگیری هر چه سریع تر زبان کمک می کند. رابرت کرون با همکاری اعضا موسسه زبان انگلیسی دانشگاه میشیگان این کتاب را به تحریر در آورده است.

Tree or three

این کتاب یک دوره تلفظ با لهجه انگلیسی را شامل می شود. آن بیکر نویسنده این کتاب است وسندیکای دانشگاه کمبریج آن را منتشر کرده است. آشنایی با لهجه انگلیسی و صحبت با این لهجه از توجه بسیاری برخوردار می باشد.

Barron’s

در این کتاب چهار مهارت (خواندن،نوشتن،شنیدن و صحبت کردن) که برای آموختن زبان نیاز داریم با زبانی ساده آموزش داده شده است.آزمون های تمرینی همراه با جواب برای زبان آموزان گرد آوری شده است.

IELTS speaking test

این کتاب توسط دکترایروانی به رشته تحریر در آمده است و به زبان آموزان کمک می کند که از عهده آزمون های speaking  امتحان IELTS بر آیند. سه بخش مهم این کتاب تقریبا معادل با سه قسمت مصاحبه IELTS می باشد. بخش اول کتاب روی اولین قسمت مصاحبه کار می کند. نمونه  گفتگوها در مورد هر موضوع (سوال و جواب هایی بر روی موضوعاتی از قبیل خانواده،زادگاه و … ) در این کتاب گرد آوری شده است. دربخش دوم چهل نمونه کارت با چهل موضوع همراه با پاسخ آن ها فراهم شده است. در بخش سوم راجع به بیشتر موضوعات گفتگوهایی آورده شده است. علاوه بر این در این کتاب اطلاعاتی در رابطه با اینکه چگونه جمله هایی روان و صحیح ساخته شود به زبان آموزان معرفی می شود.

Short stories

مهم ترین روش برای یاد گیری زبان خواندن داستان های کوتاه می باشد. کتاب های گرد آوری شده همراه با CD های صوتی می باشند که گوش کردن به این CD ها به مهارت شنیدن و صحبت کردن زبان آموز بسیار کمک می کند. به علاوه آن روشی بسیار عملی برای دانش آموزان است تا جمله هایی مشابه با آن چه که در داستان است بسازند.

New insight into IELTS

این کتاب توسط ونسا جیکمن و کلیر مک دل به نگارش در آمده است. این کتاب برای آمادگی دوره IELTS طراحی شده است و به چهار بخش تقسیم می شود. تکنیک های خواندن،نوشتن،شنیدن و صحبت کردن در این کتاب به تفصیل آموزش داده می شود. هر بخش با خلاصه ای  از آزمون های IELTS آغاز می شود و زبان آموزان با سوال هایی که احتمالا در آزمون اصلی مشاهده خواهند کرد آشنا می شوند.CD صوتی برای بخش مربوط به شنیدن فراهم شده است.همچنین پاسخ نامه برای تمام بخش های کتاب وجود دارد.

Cambridge books for IELTS Exams

کتاب های کمبریج مجموعه ای از سوال های امتحانی هستند که تمامی تمرینهایی را که یک زبان آموز نیاز دارد فراهم می کنند. پاسخ نامه و CD صوتی نیزدر این کتاب ها گرد آوری شده است.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *