عرفی فیلم برای یادگیری زبان انگلیسی

روش های زیادی برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی وجود دارد مخصوصا برای تقویت لیسنینگ که میتوانید روش های مختلف و جذابی را استفاده کنید . یکی از این روش ها ، یادگیری زبان انگلیسی با فیلم است . فیلم ها علاوه بر جذاب بودن بسیار سرگرم کننده هستند . به همین دلیل مورد استقبال زبان آموزان قرار گرفته است . در این مطلب به شما چندین فیلم برای یادگیری زبان انگلیسی را معرفی میکنیم که بسیار مناسب هستند و شما میتوانید با توجه به سطحتان این فیلم ها را تماشا کنید .

  • The King’s Speech(سخنرانی پادشاه )

فیلم برای یادگیری زبان

این فیلم به کارگردانی تام هوپر ساخته شده و برنده جایزه برگزیده تماشاگران است . موضوع این فیلم در مورد بخشی از زندگی جرج ششم، پادشاه بریتانیا و پدر الیزابت دوم ملکه فعلی این کشور، است که دچار لکنت زبان بود.به این فیلم از آنجایی برای یادگیری زبان انگلیسی مناسب است که دیالوگ هایی بصورت بریده و غیرپیوسته دارد .

 

 

  • jurassic park  (فیلم پارک ژوراسیک)

فیلم برای یادگیری زبان

این فیلم علمی تخیلی که در دهه ۹۰ ساخته شده است ، برگرفته از رمانی با همین نام است. داستان  فیلم در جزیره‌ای تخیلی به نام ایزلا نوبلار رخ می‌دهد و ماجراهای مختلف آغاز میشود.  شما با دیدن این فیلم میتوانید لغات زیادی را یاد بگیرید و به دلیل سرگرم کننده بودن فیلم شما حتما آن را تا آخر می بینید.

 

 

  • Harry Potter فیلم هری پاتر

فیلم برای یادگیری زبان

این فیلم که براساس کتاب‌های داستانی هری پاتر نوشته شده، داستان پسر نوجوانی به نام هری پاتر است که در زمان تولدش، جادوگر شیاطین به نام ولدمورت، مادر و پدر جادوگرش را به قتل رسانده‌است . این فیلم برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی بسیار مناسب است چون تلفظ ها و لغات به گونه ای ادا می شوند که یک کودک ۸-۱۲ ساله متوجه آنها بشود.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید : روش صحیح یادگیری زبان انگلیسی با دیدن فیلم

 

  •  The Hunger Games ( بازی های گرسنگی )

فیلم برای یادگیری زبان

این فیلم نیز علمی تخیلی است  که نقش اول آن جنیفر لاورنس می باشد و تلفظ بسیار روان و واضح آمریکایی دارد. ژانر فیلم از نوع اکشن و عاشقانه است و در جریان یک داستان پرتنش، عبارات زیادی از زبان انگلیسی را یاد خواهید گرفت. به همین دلیل یکی از بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان است.

 

 

 

  •  The Queen(ملکه )

فیلم برای یادگیری زبان

این فیلم تاریخی و درام است و تم پادشاهانه دارد و شما را با لهجه بریتیش آشنا می کند. موضوع کلی فیلم، واکنش و نحوه کنار آمدن خانواده ی پادشاهی انگلستان به مرگ پرنسس دیانا میباشد. عبارات این فیلم بسیار رسمی و کاربردی می باشند و با لهجه کامل ادا می شوند.

 

 

  • Pirates of the Caribbean (دزدان دریای کارائیب)

فیلم برای یادگیری زبان

داستان فیلم در دریای کاراییب رخ می‌دهد که ماجراهای عده‌ای دزد دریایی را روایت می‌کند. دزدی به نام جک اسپارو و الیزابت سوآن و ویل ترنر هستند که در فیلم اول با هم آشنا می‌شوند.این فیلم جذاب که در سه قسمت مختلف ارائه شده است نه تنها بسیار سرگرم کننده بلکه با یک لهجه بریتیش ولی شمرده، عباراتی روزمره را استفاده می کند که به مکالمه شما کمک میکند.

 

 

  •  The imitation game (بازی تقلید )

فیلم برای یادگیری زبان

این فیلم تاریخی درام است .داستان این فیلم این گونه است که در طول جنگ جهانی دوم، در حالی که ارتش ویرانگر هیتلر یکی پس از دیگری در حال نابودی و فتح کشورهای اروپایی است و لندن زیر حملات سنگین نازی‌ها کمر خم کرده؛ گروهی از نخبه‌ها و ریاضی دانان از جمله آلن تورینگ از طرف دولت انگلیس استخدام می‌شوند تا کاری غیرممکن را انجام دهند . بازیگر نقش اول در این فیلم دارای لکنت زبان است بهمین خاطر در میان عبارات و مکالمات، وقفه هایی وجود دارد که شما کاملا مکالمات و عبارات کاربردی آن را متوجه خواهید شد.

 

 

 

  •   Sherlock Holmes

یک فیلم معروف کاراگاهی جذاب است که در آن معما و جنایت های زیادی وجود دارد و دیالوگ های شسته رفته، مرتب، کاربردی و روزمره دارد .

فیلم برای یادگیری زبان

  •  The Remains of the Day (بازمانده روز )

این فیلم کمدی-هیجانی در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است و از زبان اول شخص روایت میشود . آقای استیونز، راوی داستان، سرپیش‌خدمت خانه‌ای اشرافی در انگلستان است که خاطرات زندگی گذشته‌اش را در خلال اتفاقاتی که هم‌اکنون روی می‌دهد بازگو می‌کند گرامری که در این فیلم استفاده میشود بسیار ساده است و شما به راحتی آن را متوجه میشوید.

فیلم برای یادگیری زبان

  •  ناتینگ هیل (Notting Hil)

ناتینگ هیل یک فیلم رمانتیک کمدی است  که جولیا رابرتس و هیو گرانت در آن بازی میکنند . آنا اسکات، بازیگری آمریکایی است که جولیا رابرتس نقش او را ایفا می‌کند. او با مراجعه به کتابفروشی ویلیام تکر (هیو گرانت) زندگیش تغییر میکند . ادامه این داستان را با عاشقانه‌های این دو نفر دنبال کنید که در تلاشند با وجود تجربه‌های بسیار متفاوت، رابطه‌ای احساسی و عاشقانه ایجاد کنند.

این فیلم در زمینه یادگیری زبان انگلیسی بسیار مناسب است، چرا که تفاوت‌های دو لهجه بریتانیایی و آمریکایی را نمایان می‌کند.

فیلم برای یادگیری زبان

 

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.اگر قصد دارید مهارت اسپیکینگ خود را تقویت کنید میتوانید در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه استاد شانژاد شرکت کنید .

تماس

گروه آموزشی شانژاد
۲۲۹۰۲۱۳۳
۰۹۱۲۳۱۰۹۸۵۶

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *