تدریس خصوصی مکالمه

در زمان های بسیار دور مردم برای برقراری ارتباط با یکدیگر از علائم و تصاویر استفاده می کردند. اما در دنیای امروز برقراری ارتباط و تعامل و همفکری همه انسانها نقش بسیار زیادی در زندگی بهتر دارد. امروزه کامل ترین روش برقراری ارتباط به شیوه ساده و از طریق ارتباط زبانی و نوشتاری است. از آن جایی که طی سالیان گذشته زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی شناخته شده است مردم با فرهنگ و اقلیت های گوناگون برای برقراری ارتباط از این زبان استفاده می کنند. امروزه یادگیری زبان انگلیسی برای همه افراد دارای ضرورت است. افرادی که قصد مهاجرت یا تحصیل و کسب و کار بین المللی در خارج از ایران را دارند باید تسلط کافی بر روی زبان انگلیسی داشته باشند. تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی از جمله موثرترین روش ها در یادگیری زبان انگلیسی به شمار می رود. اگر می خواهید مدارک بین المللی همچون آیلتس و تافل و یا جی آر ای را کسب کنید و به دلیل مشغله های کاری و روزمره وقت کافی برای مطالعه ی طولانی مدت به منظور یادگیری زبان انگلیسی را ندارید و با کمبود وقت مواجه هستید ما به شما توصیه می کنیم در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه شرکت کنید تا در کوتاه ترین زمان با بالا بردن کیفیت و بازدهی یادگیری خود به نتیجه مطلوب برسید. شرکت در این کلاسها قابل مقایسه با کلاس های گروهی در آموزشگاه ها نیست. چرا که کلاس های آموزشگاه های زبان عموما در زمان بسیار طولانی، با تعداد بیش از حد دانش آموزان و کیفیت بسیار پایین برگزار می گردد.

 

مزایای تدریس خصوصی مکالمه

مزایایی که شما با شروع یکی از کلاس های خصوصی یا نیمه خصوصی گروه آموزشی شانژاد کسب می کنید

از این قرار است:

۱-آموزش تکنیک ها و فنون امتحانات آیلتس IELTS و تافل TOEFL و جی آر ای GRE که نقش بسزایی در افزایش نمره شما دارد.

۲-آموزش نحوه ی صحیح مطالعه و یادگیری زبان علاوه بر آموزش زبان با تکیه بر علوم روانشناسی و پزشکی.

۳-پشتیبانی و همکاری دائمی حتی پس از پایان کلاس ها تا اتمام مراحل مهاجرت(حتی در خارج از کشور) یا گرفتن مدارک بین المللی.

۴-استفاده از شیوه های جانبی همچون کاربرد فیلم، موزیک، داستان، بازی های چند نفره به منظور تقویت جنبه ی ناخودآگاه یادگیری.

۵-امکان تغییر زمان کلاس ها وانعطاف پذیری بالا در برگزاری کلاس ها با توجه به مشغله های فردی شما.

۶-مشاوره و اصلاح موانع یادگیری ؛ مسائلی چون خواب، تغذیه، داروها و غیره.

۷-ارائه متریال همچون کتاب، فیلم، موزیک و ویدئو کلیپ برای تمرین و یادگیری بیشتردر کنارکتاب اصلی در هر جلسه به صورت رایگان.

۸-تقویت تمامی مهارت های زبان همچون Speaking ,Reading ,Writing ,Listening به صورت مجزا و به روش صحیح و اصولی.

۹-برگزاری آزمون های آزمایشی دوره ای به منظور سنجش میزان پیشرفت به صورت منظم.

۱۰-آموزش روش های نوین در یادگیری گرامر Grammar و حفظ لغات و اصطلاحات.

۱۱-ارائه سرویس به تمامی مناطق تهران در اسرع وقت.

۱۲-رایگان بودن مشاوره و تعیین سطح و جلسه ی اول.

معلم خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی می تواند کمک زیادی به شما در ارتقاء کیفیت زندگیتان کند. اولین و مهمترین گام در یادگیری زبان انگلیسی داشتن معلم خصوصی مکالمه انگلیسی و شرکت در کلاس تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی است برای مطالعه بیشتر می توانید به مقاله معلم خصوصی مکالمه انگلیسی مراجعه نمائید.

روش های کلاس خصوصی مکالمه انگلیسی

روش های جدید و متنوعی برای تدریس مکالمه زبان وجود دارد و بیشتر مدرسان به این نتیجه رسیده اند که زبان آموزان با این روش ها، بهتر از روش های قدیمی که فقط بر مبنای کتاب و اصول گرامری بود، یاد می گیرند.

  • تدریس مکالمه زبان از طریق گوش دادن به موسیقی یا اخبار

یکی از روش های تدریس مکالمه زبان، گوش دادن به موسیقی های معروف است. از زبان آموز بخواهید موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کند، سپس در کلاس درس به موسیقی گوش کنید و با هم قطعاتی از آن را تکرار کنید. گوش دادن به اخبار هم کمک بزرگی به یادگیری مکالمه می کند. در این روش، زبان آموز و استاد بخشی از یک اخبار را گوش می کنند و سپس به تحلیل آن می پردازند. بهتر است استاد، در ابتدا از اخبارها و موسیقی های ساده تدریس را شروع کند.

  • تدریس مکالمه انگلیسی با خواندن داستان کوتاه و مجلات

خواندن مجله های مختلف به زبان انگلیسی نقش مهمی در یادگیری مکالمه دارد. استاد می تواند با توجه به علایق و سلیقه زبان آموز، مجلاتی تهیه کند و در کلاس درس در مورد آن با زبان آموز حرف بزند. این کار جذابیت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی را بالا می برد، مثلا اگر زبان آموز به موضوعات ورزشی علاقه مند است، خواندن مجلات ورزشی و صحبت کردن درباره آن زبان آموز را به چالش می کشاند و انگیزه بیشتری برای یادگیری در او ایجاد می کند. تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی با خواندن و تعریف کردن داستان های کوتاه، روش جالبی میباشد.

  • تدریس مکالمه انگلیسی با نگاه کردن فیلم و سریال

دیدن فیلم یا سریال مورد علاقه به زبان انگلیسی، کمک بزرگی به یادگیری و تقویت مکالمه می کند. برای شروع کار بهتر است از فیلم های آموزشی زبان انگلیسی استفاده شود، از آن جایی که این فیلم برای آموزش ساخته شده است، افرادی که در فیلم صحبت می کنند، لهجه کمتری دارند در نتیجه فهم آن برای زبان آموز، راحت تر است.

تدریس خصوصی مکالمه توسط خانم

گروه آموزشی شانژاد این امکان را برای آن دسته از زبان آموزان عزیزی که قصد دارند برای یادگیری زبان انگلیسی مدرس خانم داشته باشند فراهم کرده است که در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه توسط خانم شرکت کنند برای آگاهی بیشتر در این خصوص میتوانید به مقاله تدریس خصوصی زبان توسط خانم مراجعه نمایید.

 

 

5/5 - (5 امتیاز)
1 پاسخ
  1. دنیا
    دنیا گفته:

    خسته نباشید
    دوره مکاتبات بازرگانی را به صورت گروهی برگزار می کنید؟ شرایط و هزینه را توضیح بدید ممنون می شم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *