تربیت مدرس زبان و لزوم داشتن علم و دانش لازم برای تدریس زبان

علم و دانش لازم برای تدریس

زبان امری واجب و ضروری است. بسیارند عزیزانی که دانش علمی خوبی از زبان های خارجی دارند ولی علم تدریس زبان های خارجی را نیاموخته اند. گروه آموزشی استاد شانژاد مفتخر به برگزاری دوره های تربیت مدرس زبان TTC می باشد. در این دوره ها تمامی نکات لازم برای تدریس زبان های خارجی به شرکت کنندگان آموزش داده می شود. برترین دوره های آموزشی خاص علاقمندان به تدریس زبان های خارجی دوره های CELTA و TKT دانشگاه کمبریج و TTC می باشد.

لازم به ذکر است کمتر آموزشگاهی در ایران وجود دارد که دوره های تربیت مدرس را به شکل کاملا تخصصی و بر اساس مباحث CELTA برگزار کند.

دوره جامع TTC

گذراندن یک دوره جامع TTC برای هر فرد علاقه مند به تدریس زبان بسیار ضروری می باشد چرا که در یک دوره جامع آموزش معلمی زبان نکات بسیاری برای یک مدرس حرفه ای گفته و آموزش داده می شود که لازم است هر فردی که بخواهد به شکل حرفه ای به تدریس زبان بپردازد تمامی این نکات را بداند و رعابت کند.

گروه آموزشی استاد شانژاد از دیرب

از برگزار کننده دوره جامع TTC بر اساس به روز ترین متد های تدریسی دنیا در شرایطی ایده آل می باشد. شما عزیزان می توانید با شرکت در این دوره ها تمامی مهارت های زبان انگلیسی را به سرعت و با کیفیت عالی فرا گیرید و همچنین در انتهای دوره نیز گواهینامه ای معتبر نیز دریافت کنید.

طول دوره جامع TTC

دوره جامع TTC شامل یک دوره ۱٫۵ ماهه می باشد که شامل موارد تئوری و عملی تدریس زبان در سطوح مختلف می باشد. این دوره از لحاظ نکات تئوری بر اساس مباحث CELTA و TKT دانشگاه کمبریج می باشد و از لحاظ مباحث عملی شامل آموزش و همچنین بازده عملی شما عزیزان می باشد. درطی این دوره لازم است شما عزیزان ساعت ها تدریس مدرسین برتر را Observe کرده و در انتهای دوره نیز آزمونی عملی نیز از شما بعمل می آید.

کتاب های دوره TTC چیست؟

کتاب های بسیار زیادی برای استفاده در کلاس های تربیت مدرس زبان انگلیسی وجود دارند. برخی از این کتاب ها موارد زیر می باشند:

  • CELTA Course
  • Teaching Knowledge Test (TKT)
  • کتاب Essential Teacher Knowledge by Jeremy Harmer
  • TESOL Certificate

همه این کتاب ها بسیار مفید هستند. کتاب CELTA بهترین و معتبرترین منبع برای دوره TTC می باشد. مدرک CELTA توسط دانشگاه کمبریج ارائه می شود و اعتبار بین المللی دارد.

مزایای دوره TTC

  •  آشنایی با انواع روش های تدریس
  •  آشنایی با ویژگی های گوناگون زبان آموزان
  •  آشنایی با روش های یادگیری افراد
  • آشنایی با متد های آموزش زبان انگلیسی از ابتدا تا امروز
  • ارایه راهکارهای روبرویی با مشکلات زبان آموزان
  • آموزش تدریس به گروه های سنی مختلف
  • آشنایی با تدریس کتب های آموزش زبان انگلیسی گوناگون

هزینه و روز های برگزاری دوره جامع TTC

این دوره بطور کلی در حدود ۱٫۵ ماه به طول می انجامد و عموما در روز های آخر هفته برگزار می شود تا شرایط شرکت در کلاس را برای عزیزانی که شاغل نیز می باشند راحت تر سازد. هزینه این دوره ۳۵۰۰۰۰ تومان می باشد.

برای اطلاع از نحوه برگزاری دوره های تربیت مدرس زبان انگلیسی و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تماس درج شده در وب سایت گروه آموزشی شانژاد با ما در تماس باشید.

1.2/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *