فواید مدرک آیلتس

آزمون آیلتس یکی از آزمون های مهم زبان است که بسیاری از داوطلبین در سراسر جهان به دنبال دستیابی به این مدرک هستند.اما این مدرک چه مزایایی دارد که تعداد بسیاری از داوطلبین به آن نیاز دارند! اگر علاقه مند هستید که از فواید مدرک آیلتس اطلاع پیدا کنید تا انتها همراه ما باشید.

مدرک آیلتس برای مهاجرت

آزمون آیلتس یکی از مدرک های مهم بوده که لازمه اصلی مهاجرت است. هر کشوری میانگین نمره خاصی را برای پذیرش مشخص می کند به این منظور که برای مهاجرت لازم است شما حداقل نمره تعیین شده را کسب نمایید.

از شاخص ترین کشورها که برای مهاجرت به آنان اخذ مدرک ایلتس نیاز است میتوان به استرالیا،نیوزلند،کانادا و انگلستان اشاره کرد.در بریتانیا درخواست کنندگان باید در بخش های ازمون آیلتس (خواندن، نوشتاری، شنیداری و گفتاری) حداقل نمره ۶.۵ را کسب کنند. برای شروع به کار در استرالیا نمره آزمون ۵ شما را در سطح vocational و نمره آزمون ۶ شما را در سطح competent قرار می‌دهد.

در کانادا، درخواست کنندگان باید نمره‌های آزمون آیلتس را مستقیما با سازمانی و شبکه ای که می‌خواهند در آن اپلای کنند، چک کنند. کارفرمایان و سازمان های آموزشی کانادا خودشان سطوح زبان موردنیاز را تعیین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: خرید مدرک آیلتس تضمینی!

در تمام این کشورها، حداقل نمره موردنیاز به نسبت فرصت شغلی موردنظرتان تغییرخواهد کرد. برای برخی از تخصص‌ها متقاضیان باید حداقل نمره ۶ را در تمام بخش‌های آزمون کسب کنند اما به عنوان مثال برای اموزگار ها حداقل نمره ۷ نیاز است.

فواید مدرک آیلتس برای تحصیل

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم آیلتس دارای یکی از مهم ترین و معتبر ترین مدارک در میان آزمون های زبان است. بنابراین چنانچه که شما قصد تحصیل در خارج از کشور را در یکی از دانشگاه های بریتانیا ، نیوزلند ، استرالیا ،ایالات متحده یا کانادا را دارید آیلتش اینجاست تا به شما کمک کند تا به هدفتان برسید.البته مدرک آیلتس تنها یه اینجا محدود نمی شود.

اگر شما بخواهید در شرکت ها و موسسه های برتر خارج از کشور کار کنید علاوه بر دانش مورد نیاز لازم است دارای مدرک زبان باشید در این میان آیلتس به دلیل اعتبار بالایی که دارد مورد پذیرش اکر موسسات است. بنابراین شما برای انجام هرگونه کاری در خارج از کشور لازم است دارای این مدرک باشید.

همچنین افرادی که قصد پذیرش در کالج و دانشگاه های خارج از کشور را دارند به آیلتس آکادمیک نیاز دارند و افرادی که قصد مهاجرت و اشتغال در خارج از کشور را دارند به آیلتس جنرال نیازمند هستند.

بیشتر بخوانید: تفاوت آیلتس آکادمیک و جنرال

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *