خرید مدرک آیلتس

اگر به دنبال مهاجرت و یا ادامه تحصیل در خارج از کشور باشید حتما تا کنون درباره خرید مدرک آیلتس مطالبی را شنیده اید، اما این موضوع تا چه اندازه حقیقت دارد و آیا می توان بدون شرکت در آزمون آیلتس مدرک را به دست آورد؟ در این مقاله ما به بررسی تمامی روش های خرید و فروش ielts میپردازیم و جزئیات و اعتبار هر یک از آن ها را بررسی می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

مرجع رسمی صدور مدرک آیلتس در کجا قرار دارد؟

در حال حاضر مدرک آیلتس توسط موسسه استرالیایی IDP و مؤسسه انگلیسی British Council  (برای متقاضیان مهاجرت یا تحصیلات تکمیلی در انگلستان)، تصحیح کننده آزمون شما و صادر کننده مدرک هستند، همچنین این مدرک تنها به خود آزمون دهنده تحویل داده می شود و استعلام آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نیست.

کلاهبرداری آیلتس

خرید مدرک آیلتس بدون شرکت در آزمون

خرید مدرک معتبر آیلتس در ایران و یا مالزی همراه با داشتن استعلام از سایت ielts و دارای کد رسمی مدرک TRF امکان دارد؟ با توجه به هزینه های مختلفی که برای این کار درخواست می شود به کدام یک می توان اعتماد کرد؟

مرتبط بخوانید: قبل از شرکت در آیلتس قوانین آزمون آیلتس را بدانید.

منظور از استعلام صحت مدرک آیتس چیست؟

هر یک از مدارک آیلتس پس از صدور دارای یک کد می باشند (TRF) که به وسیله آن اعتبار مدرک Ielts تایید می شود. بنابراین اگر مدرکی فاقد ای کد باشد هیچ گونه ارزشی ندارد! کد TRF توسط  سازمان بریتیش کانسیل و دانشگاه کمبریج ارائه می شود که در این صورت امکان جعل آن به هیچ وجه وجود ندارد.

جعل مدرک آیلتس

هزینه خرید مدرک آیلتس با استعلام

معمولا برای این کار هزینه های متفاوتی وجود دارد از ۳۰ میلیون تا ۱۳۰ میلیون تومان پول درخواست می شود، برای بسیاری این هزینه بسیار زیاد است اما برای برخی نیز چندان نیست و حاضر به پرداخت هستند اما باید بدانید که این امکان وجود ندارد و تنها دارید پول خود را هدر می دهید.

مرتبط بخوانید: هزینه آزمون آیلتس در سال ۲۰۲۱ (آپدیت شده)

چرا به سراغ خرید مدرک آیلتس نرویم؟

  1. تنها پول خود را در این راه هدر می دهید.
  2. اگر هم این امکان وجود وجود داشته باشد در مراحل بعدی مصاحبه گیر خواهید کرد.
  3. ممکن است عواقب این کار قرار گرفتن شما در لیست سیاه دانشگاه ها و سازمان های مهاجرتی باشد.
  4. با انجام این کار تنها مورد دزدی و کلاهبرداری قرار خواهید گرفت.

تنها راه برای خرید مدرک آیلتس با کد استعلام فرستادن شخص دیگری بر سر جلسه است، اما آیا می شود شخص دیگری بجای شما آزمون دهد؟ برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

 

فرستادن شخص دیگری برای آزمون آیلتس

یکی از روش های رایج دیگری که برای گرفتن مدرک آیلتس تقلبی استفاده می شود فرستادن فرد دیگری بجای داوطلب به آزمون است! معمولا شرکت ها و یا افراد با این وعده این کار را برای شما انجام می دهند در مراکز آیلتس عواملی را دارند که می توانند این کار را انجام دهند، اما ما در ادامه دلایلی را برای شما بازگو میکنیم که پی ببرید به چه دلیل این کار امکان پذیر نیست.

خرید مدرک آیلتس

مدارک شناسایی برای حضور در جلسه

اولین چیزی که برای شرکت در آزمون باید نشان دهید کارت شناسایی است بنابراین شخص باید شباهت بسیاری با شما داشته باشد تا شناسایی نشود اما فرض بر این بگذاریم که از این سد توانستید عبور کنید آیا کار تمام است؟

بیشتر بخوانید: مهم ترین مدارک ثبت نام آزمون آیلتس

عکس شما در هنگام جلسه گرفته می شود و بر روی مدرک چاپ خواهد شد

هنگامی که وارد مرکز آزمون می شوید باید در مقابل دوربین قرار بگیرید تا از شما عکس گرفته شود و همین عکس بر روی مدرک شما نیز چاپ می شود؛ بنابراین اگر شخص شباهتی به شما نداشته باشد در مراحل مهاجرت یا اپلای تحصیلی افسر مهاجرتی متوجه این عدم شباهت می شود.

در زمان آزمون اسپیکینگ ممتحن تمامی مدارک شما را چک می کند

جدا از تمامی مراحل بالا در زمان Speaking ممتحن تمام مدارک داوطلب را چک می کند بنابراین واقعا نمیتوان ادعا کرد شخصی بتواند از تمامی این موارد امنیتی به سادگی عبور کند و کسی متوجه او نشود.

چگونه مدرک آیلتس را به دست آوریم؟

تنها را دستیابی به مدرک آیلتس این است که خود شما با صداقت در جلسه آزمون شرکت نمایید مطمئنا این آزمون در حدی نیست که هیچ وقت نتوانید در آن موفق شوید تنها باید تمرین و پشتکار داشته باشید، همچنین برای افزایش سریع عملکردتان می توانید در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس استاد شانژاد شرکت نمایید تا به نتیجه بهتری دست یابید.

امید.اریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

2.1/5 - (15 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *