تدریس خصوصی زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی

با توجه به گسترش روزافزون ارتباطات خارجی کشورمان در حوزه تجارت و فعال بودن سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌های دولتی و خصوصی در امور اقتصادی و تجاری و با نگرش به علاقه‌مندی بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم انسانی به ویژه فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت و اقتصاد به یادگیری انگلیسی بازرگانی، برگزاری دوره انگلیسی بازرگانی می­تواند بستر بسیار مناسبی را برای توسعه این ارتباطات، انتقال تکنولوژی، توسعه صادرات و … فراهم آورد. با توجه به این ضرورت، دوره انگلیسی بازرگانی با هدف ارتقاء توانمندی­ های زبان انگلیسی فراگیران در زمینه‌های مختلف تجارت و بازرگانی برگزار می­ گردد.

تدریس زبان انگلیسی تجاری و بازرگانی:

یادگیری زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی برای کسانی که قصد دارند تجارت خود را گسترش داده و در سطح جهانی به فعالیت بپردازند  و یا به دنبال پذیرش شغلی از کشورهای خارجی میباشند، مناسب است و داشتن تسلط کافی بر زبان انگلیسی، امری ضروری و مهم میباشد. شرکت در کلاس های خصوصی آموزش مکالمات تجاری و مکاتبات بازرگانی به شما کمک میکند تا سطح زبان خود را ارتقا داده و در بازارهای بین‌المللی به آسانی گفت و گو کنید.  این موضوع یکی از اصلی ترین عوامل برای داشتن کسب و کار موفق در سطح بین المللی میباشد.

گروه آموزشی شانژاد با برگزاری تدریس خصوصی زبان انگلیسی تجارت در کوتاه ترین زمان شما را به اهداف خود در تقویت زبان انگلیسی در مقاصد تجاری و بازرگانی مورد نیازتان میرساند.

سرفصل های آموزشی در این دوره

  • انگلیسی برای جلسات
  • انگلیسی برای مذاکرات
  • انگلیسی برای بازاریابی و تبلیغات
  • انگلیسی برای ارائه مطالب در جلسات
  • انگلیسی برای مکالمات تلفنی
  • انگلیسی برای مکاتبات و ایمیل

منابع

سری کتاب‌های Market Leader یک مجموعه کامل و بروز مبتنی بر متون تجاری بین‌المللی و از منابعی نظیر Financial Times ایجاد شده و با پرداختن به موضوعاتی نظیر صادرات و واردات، خرید و فروش، معضلات اجتماعی، ارتباطات و تبلیغات، سعی دارد تا زبان آموز را در محیطی شبیه‌سازی شده از فضای کسب و کار قرار داده و واژگان مناسب هر بخش را در اختیار وی قرار دهد. همچنین، در هر درس گرامر لازم جهت بکارگیری در نامه نگاری های اداری  و تجاری و همچنین اصطلاحات مورد نیاز جهت استفاده در مذاکرات انگلیسی بازرگانی نیز مطرح شده است.

آنچه پس از پایان این دوره بدست خواهید آورد:

  • گنجینه واژگان به روز تجاری
  • آمادگی جهت شرکت در آزمون معتبر BEC دانشگاه کمبریج انگلستان
  • اصول و فنون مذاکره
  • آشنایی با اصول و اصطلاحات قراردادهای بین‌المللی
  • نامه‌نگاری بازرگانی

چرا شرکت در دوره آموزش انگلیسی تجاری؟

شرکت ها هر سال ملیون ها پوند و دلار ضرر می کنند . این ضرر ممکن است به خاطر عدم شناخت کارمندان در مورد نقش جدیدشان  یا به خاطر عدم ارتباط مناسب بین دو بخش از شرکت های جهانی باشد . راه حل این مشکل می تواند به سادگی با آموزش  زبان انگلیسی تجاری به نمایندگان از طریق یک برنامه انگلیسی عمومی استاندارد حل شود . همچنین شرکت کنندگان باید در زمینه انگلیسی فنی یا انگلیسی صنعتی با توجه به شغلشان آموزش ببینند که ما به آموزش این موارد در دوره آموزش زبان انگلیسی تجاری و بازرگانی می پردازیم. با آموزش انگلیسی تجاری به کارکنان متوجه می شوید که کارایی و ارتباطات آنها به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند . با یادگیری انگلیسی تجاری زمان و پول بیشتری خواهید داشت و می توانید به روی تصمیات مهم تمرکز بیشتری داشته باشید .

برای ارتقا کسب و کار خود در سطح جهانی و رسیدن به موفقیت شغلی در کشورهای خارجی، با ما تماس بگیرید و با امتحان رایگان جلسه اول کلاسهای ما، از تمامی مزایای فوق برخوردار شوید.

برای تقویت مهارت های عمومی زبان انگلیسی خود در سفر صفحه تدریس خصوصی مکالمه ما نیز مطالعه بفرمایید.

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *