تغییرات لیسنینگ آیلتس

اگر شما جزو افرادی هستید که میخواهید با اهداف مختلفی همچون مهاجرت و ادامه تحصیل در آزمون آیلتس شرکت کنید حتما با بخش های مختلف آن مثل لیسنینگ ، ریدینگ ، رایتینگ و اسپیکینگ آشنایی دارید. یک خبر جدید از آزمون آیلتس که جدیدا منتشر شده است ، اعمال تغییرات لیسنینگ آزمون آیلتس در سال جدید است . خبر خوب این که این تغییرات بسیار جزئی بوده و بر ماهیت این آزمون تاثیر نگذاشته است ، پس با خیال راحت این مقاله را انتها بخوانید تا با تغییرات listening  آیلتس آشنا شوید.

تغییرات Listening آزمون آیلتس

۱-  اگر دقت کرده باشید در بخش لیسنینگ آیلتس شما برای هر بخش کلمه section را میدید. اولین تغییر شامل عوض شدن این کلمه و جایگزین شدن کلمه part  است . یعنی شما قبلا در بخش های مختلف لیسنینگ آیلتس “section 1” و “section 2” و… را مشاهده میکردید ولی الان “part 1” و “part 2” و… را خواهید دید.

۲- دومین تغییری که در این آزمون مشاهده شده ، حذف شماره صفحه از این بخش است و شما دیگر هیچ شماره ای را در صفحات مشاهده نخواهید کرد و فقط شماره سوال موجود میباشد.

۳- در آزمون های پیشین در بخش لیسنینگ ، ابتدا یک مثال وجود داشت که شما را با سوالات اصلی و… آشنا میکرد . در تغییرات صورت گرفته نیز این بخش را حذف کردند و شما از همان ابتدا به سراغ سوالات اصلی خواهید رفت ، پس از همان اول با دقت به سوالات پاسخ دهید.

بخش لیسنینگ آزمون آیلتس شامل نکات بسیاری است که در مطالب قبلی به آن اشاره شده ، توصیه ما به شما این است که مطالعه کافی داشته باشید و با آمادگی لازم در این آزمون شرکت کنیدتا بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید.

تغییرات لیسنینگ آیلتس

تغییرات جدید در شرایط برگزاری آزمون آیلتس

مواردی که در بخش پیشین به آن اشاره کردیم نکاتی بود که به طور رسمی توسط سازمان برگزار کننده آیلتس اعلام شده بود اما در این بخش تغییراتی را که در شرایط برگزاری این آزمون صورت گرفته است اشاره میکنیم.

  • شما فقط مجاز به استفاده از مداد هستید و نمیتوانید از خودکار و اتود استفاده کنید.
  • در برگه پاسخ نامه تغییراتی دیده شده همانند تغییر در رنگ و طراحی پاسخ نامه و اضافه شدن بارکد .
  • بردن ساعت ممنوع است چرا که چندین ساعت بزرگ در سالن موجود است .
  • همه آزمون های مصاحبه اسپیکینگ باید در روزهای قبل از آزمون کتبی یا “حداکثر بعدازظهر روز آزمون کتبی” انجام شده باشند.

امیدوارم با این تغییرات هر چند جزئی آشنا شده باشید و این مطلب برای شما مفید بوده باشد . ما برای ارتقا سطح زبان شما کلاس های تدریس خصوصی آیلتس را برگزار میکنیم تا در سریع ترین زمان ممکن به هدفتان برسید.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *