تقلب در آزمون دولینگو

آزمون دولینگو یکی از آزمون هایی است که برای سنجش سطح زبان آموزان مورد استفاده قرار میگیرد و به تازگی با شیوع ویروس کرونا دولینگو بسیار بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته است. علاوه بر این موضوع برخی از زبان آموزان به دلیل مجازی بودن این آزمون تصور می کنند که به راحتی می توانند تقلب کنند و نمره بالاتری را کسب نمایند. در ادامه با جزئیات بیشتری درباره تقلب در آزمون دولینگو صحبت میکنیم با ما همراه باشید.

قوانین آزمون دولینگو

آزمون دولینگو به این صورت است که به راحتی و از اتاق خود می توانید آن را انجام دهید اما باید قوانین زیر را به طور کامل رعایت کنید.

  • نباید از عینک و یا هدفون استفاده نمایید.
  • باد در یک اتاق آرام همراه با نور کافی باشید.
  • گوش های شما حتما باید مشخص باشد و از مو و یا چیز های دیگری پوشیده نباشد.
  • در اطراف شما نباید هیچ گونه وسیله نوشتاری و یا کاغذ وجود داشته باشد و همچنین جق استفاده از این گونه وسایل را نخواهید داشت.
  • اجازه ندارید صفحه نمایش را کوچک کنید.
  • نباید هیچ شخصی داخل اتاق باشد و یا با کسی صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون دولینگو و تمام جزئیات آن

بسیاری از متقاضیان این آزمون می خواهند بدانند که آیا امکان تقلب در آزمون دولینگو وجود دارد و اینکه آیا شرایط برگزاری این آزمون برای تمامی داوطلبان عادلانه است یا خیر

چرا در آزمون DUOLINGO نمیتوان تقلب کرد؟

نرم افزار آزمون دولینگو به محض شروع آزمون قادر است صفحه نمایش شما را ضبط کند. همچنین دارای پروتکل های شناسایی بوده که لحظه خروج از مرورگر آزمایشی یا باز کردن برگه جدید را تشخیص می دهد. تمام این اقدامات پس از اتمام آزمون توسط یک ناظر از راه دور بررسی می شود. اگر که متقاضی در جلسه آزمون یک قانون را نقض کند، ناظر از راه دور به طور خودکار نمره آزمون شما را باطل کرده و همچنین بسته به شدت تخلف، ممکن است گاهی داوطلب آزمون مجدداً برای همیشه در آزمون Duolingo English ممنوع شود.

عدم تایید در آزمون

  • اگر صورت شما در مدت زمان طولانی از صفحه نمایش دور باشد در پایان ازمون خطا دریافت خواهید کرد و نتیجه شما هیچ گونه اعتباری ندارد.
  • به تازگی دولینگو متوجه شده است با تمام سخت گیری هایی که انجام میدهد برخی نیز همچنان موفق به تقلب میشوند بنابراین از داوطلبین خواسته شده است که آیینه ای نیز در اتاق قرار دهند تا آنچه پشت دوربین اتفاق می افتد نیز مشخص شود.

بنابراین بجای فکر کردن به راه های تقلب تمام تلاش خود را بر روی یادگیری بگذارید، امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد اگر تجربه ای در زمینه تقلب در آزمون دولینگو دارید خوشحال می شویم با ما در میان بگذارید.

 

4.9/5 - (8 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *