لهجه در آیلتس
اگر شما هم در اول راه برای آمادگی در آیلتس هستید حتما این سوال برایتان پیش می آید که آیلتس بریتیش است یا امریکن؟ و یا چه لهجه ای در آیلتس بهتر است ؟؟؟ اگر بتوانید پاسخ صحیح این سوال را پیدا کنید میتوانید هدفمند تر یادگیری خود را جهت دهید. در این مطلب میخواهیم در مورد بهترین لهجه در آیلتس صحبت کنیم و این که چه مواردی در آن تاثیر گذار است . پس همراه با ما بمانید.

 

شایعاتی در مورد انتخاب لهجه در آیلتس

حتما از بعضی افراد شنیده اید که میگویند که بهترین لهجه در آیلتس بریتیش است زیرا آزمون آیلتس توسط شورای فرهنگی بریتانیا و دانشگاه کمبریج برگزار میشود به همین دلیل است که لهجه بریتیش بر امریکن برتری دارد و اگر لهجه شما بریتیش باشد نمره بالاتری خواهید گرفت. باید بگویم که این جمله شایعه ای بیش نیست  چرا؟؟؟

در هیچ منبعی به صورت رسمی گفته نشده است که  لهجه بریتیش نسبت به امریکن برتری دارد . در آزمون آیلتس لهجه هیچ اهمیتی ندارد و ممتحن اصلا به این موضوع توجه نخواهد کرد زیرا این آزمون بین المللی است و شما میتواند هر لهجه ای مثل انگلیسی ، امریکایی ، کانادایی ، نیوزلندی ، استرالیایی داشته باشید . در واقع موارد دیگری مانند تلفظ  ، درستی سخن و ..هستند که بر روند اسپیکینگ شما تاثیر گذارند .شما باید دیگر فاکتور ها را برای کسب امتیاز بالا در نظر بگیرید.

به فاکتور های مهم زیر در فرایند آزمون دقت کنید:

  • تلفظ صحیح صداها
  • بیان درست استرس کلمات
  • بیان درست استرس جمله
  • وزن (rhythm) صحیح
  • زیر و بمی (intonation) صحیح صدا در جملات

اگر تمرین کافی داشته باشید و به موارد بالا توجه کنید حتما نمره خوبی را در ازمون کسب خواهید کرد. در سایت ما نیز مطالب مختلفی در مورد اسپیکینگ آیلتس و روش های تقویت آن گفته شده که میتوانید آن ها را مطالعه کنید .

نتیجه گیری :

هر لهجه ای که از اولین مرحله یادگیری شروع کردید و بر آن مسلط تر هستید را تا انتها ادامه دهید و در وسط مسیر سعی نکنید لهجه خود را تغییر دهید و به طور کلی با آن لهجه ای که راحت تر هستید در آزمون آیلتس شرکت کنید.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *