چرا در آزمون آیلتس شرکت کنیم

چرا در آزمون آیلتس شرکت کنیم ؟

خیلی از افراد در ایران تنها برای گرفتن پذیرش در دانشگاه های خارجی و یا شغل مورد نظرشان در آزمون IELTS شرکت میکنند اما علاوه بر این جنبه شرکت در آزمون آیلتس آکادمیک مزایای جانبی دیگری نیز دارد که کاملا قابل توجه است.

در زبان انگلیسی کجای کار هستید؟

شاید شما در این فکر هستید که انگلیسی شما در سطح خوبی قرار دارد زیرا آزمون های تستی انگلیسی را با موفقیت انجام داده و در مکالمه انگلیسی هم قوی هستید. اما آیا شما واقعا سطح خود را می دانید؟ ایا میتوانید با اطمینان سطح داوطلبان خود را ارزیابی کنید؟ هنگامی که شما در یک آزمون IELTS شرکت میکنید،توانایی شما در برابر استانداردهای IELTS جهانی و به صورت دقیق بررسی میشود.در واقع یک ارزیابی عینی از توانایی های زبان انگلیسی خود را دریافت می کنید.

دریافت گواهینامه

با شرکت در آزمون IELTS شما تنها توانایی خود را محک نمی زنید بلکه یک گواهینامه که به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده را نیز دریافت خواهید کرد. که این گواهینامه توسط هزاران نفر از موسسات در سراسر جهان، از جمله شرکت ها،دانشگاه ها،سازمان های حرفه ای و نهادهای دولتی پذیرفته شده است. پس با شرکت در آزمون و کسب گواهینامه شما میتوانید رزومه کاری قوی تری نیز برای خود داشته باشید.

بهبود مهارت های انگلیسی

شما در آزمون آیلتس در چهار بخش Writing / Reading / Listening / Speaking مورد تست و ارزیابی قرار گرفته و علاوه بر اینکه مهارت شما تقویت میشود میتوانید ایرادات خود را نیز کشف کرده و در جهت بهبود آنها تلاش کنید.

افزایش انگیزه

فارغ از اینکه شما در آزمون IELTS چه نتیجه ای کسب کرده اید. شرکت در آزمون انگیزه شما را جهت بهبود افزایش توانایی ها بیشتر کرده و عطش شما را برای استفاده از مهارت هایتان و ارتقاء آنها افزایش میدهد.

استفاده از مدرک آیلتس

در نهایت شرکت در آزمون آیلتس برای کسانی که به دنبال کار و مهاجرت و یا تحصیل خارج از ایران هستند، حائز اهمیت است. از این رو اگر نمره خوبی در آزمون کسب کرده باشید برایتان به راحتی طی خواهد شدو اگر هم نمره خوبی کسب نکردید براحتی با شرکت در کارگاه ها یا کلاس های آمادگی آیلتس موفق خواهید شد.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *