تدریس خصوصی آیلتس در تهران

تدریس خصوصی آیلتس در تهران بصورت دوره های فشرده آیلتس و پیشرفته برای قبولی در آزمون آیلتس و کسب نمره آیلتس با توجه به دانشگاه یا کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید در کوتاه ترین زمان و کمترین جلسات به شما دوره های فشرده تدریس خصوصی آیلتس در تهران را پیشنهاد میکنیم.

نمره آیلتس از بین ۰تا ۹ میباشد که ۵ سطح متوسط و ۶ به بالا سطح خوب تلقی میشود، لازم به ذکر است که در دوره های تدریس آیلتس گروه آموزشی شانژاد علاوه بر بالا بردن سطح عمومی زبان و مهرت های آزمون آیلتس شما عزیزان از قبیل listening ، reading ، speaking و writing با تدریس اساتید با تجربه آیلتس و آموزش تکنیک های آزمون آیلتس شما را برای گرفتن نمره آیلتس دلخواه همراهی میکنند.

تدریس خصوصی آیلتس در تهران

ویژگی های تدریس خصوصی آیلتس در تهران

آموزش روش صحیح مطالعه زبان انگلیسی

بکار گیری روش های جدید برای یادگیری گرامر آیلتس و لغات و اصطلاحات پر کاربرد

تقویت مهارت های listening ، reading ، speaking و writing بصورت جداگانه

تکنیک های موفقیت در آزمون آیلتس و افزایش نمره آیلتس

برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس بصورت منظم

استاد آیلتس با تجربه

 

بمنظور آشنایی بیشتر با اساتید آیلتس گروه آموزشی شانژاد و دوره های تدریس خصوصی آیلتس در تهران می توانید در جلسه ی مشاوره و آشنایی با دوره های تدریس خصوصی آیلتس ، شرکت نمایید.از این طریق به صورت تلفنی یا حضوری با یکی از مدرسان دوره های IELTS صحبت خواهید کرد و اطلاعات لازم را کسب می نمایید.پس از آن به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که بر اساس شرایط خود، چه شیوه ی آموزشی برای شما مناسب تر است.

برای مشاوره رایگان با اساتید آیلتس ما و یا ثبت نام در دوره های خصوصی و نیمه خصوصی با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۰۹۸۵۶  تماس حاصل فرمایید.

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *