هزینه آزمون تافل در ایران

داوطلبان آزمون تافل برای اهداف مختلفی در این آزمون شرکت میکنند تا بتوانند مدرک تافل خود را در مراکز مختلف استفاده کنند. گرفتن این مدرک اصلا کار آسانی نیست و شما باید هر ۴ مهارت زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و برای این کار نیاز به شرکت در کلاس های تدریس خصوصی تافل و استفاده از منابع معتبر دارید . از طرف دیگر یکی از دغدغه های داوطلبان ، هزینه آزمون تافل است که با توجه به نوسانات دلار ، همواره تغییر میکند. هزینه آزمون تافل فقط به هزینه ثبت نام ختم نمیشود و شامل هزینه های تغییر زمان و مکان ، کنسل کردن و … نیز میشود. در ادامه به بررسی هر یک از این هزینه ها میپردازیم تا شما با انواع هزینه ای هایی که ممکن است در طول این آزمون پرداخت کنید آشنا شوید.

هزینه  ثبت نام آزمون تافل

هزینه آزمون تافل ایران ۲۰۲۱

در ایران مراکز مختلفی اقدام به برگزاری آزمون تافل میکنند که بسیار پرطرفدار هم هستند ، هزینه آزمون تافل در همه این مراکز یکسان است . طبق آخرین اطلاعیه ای که به دست ما رسیده هزینه آزمون تافل در سال ۲۰۲۱ در ایران ۲۴۵ دلار است. که با توجه به دلار امروز ۵۹,۷۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و نهصد و هفتاد هزار تومان)  است. این هزینه با توجه به تغییرات دلار بالا و پایین خواهد شد . البته دقت داشته باشید که این قیمتی که ما به شما گفتیم فقط برای ثبت نام در این آزمون است و شما باید برای کنسل کردن و دیگر تغییرات در روند آزمون ، هزینه های دیگری پرداخت کنید.

هزینه تافل در ترکیه سال ۲۰۲۱

هزینه آزمون TOEFL iBT در ترکیه ۱۸۵$ می باشد.

قیمت تافل در آذربایجان

قیمت تافل در باکو ۱۹۵$ می باشد.

قیمت آزمون تافل در دبی

هزینه TOEFL iBT در دبی ۲۵۵$ می باشد.

هزینه آزمون تافل

هزینه کنسل کردن آزمون تافل

ممکن است شما به هر دلیل نتوانید در روز آزمون حاضر شوید و قصد کنسل کردن آن را داشته باشید .این کار امکان پذیر است ولی با یک سری شرایط خاص . برای مثال شما برای کنسل کردن آزمون باید ۴ روز قبل به مرکز مورد نظر اطلاع دهید و یا وارد پروفایل خود شوید و بر روی دکمه کنسل کلیک کنید ، در غیر این صورت اجازه کنسل کردن را نخواهید داشت. کسی که آزمون را کنسل میکند نمیتواند کل هزینه را پس بگیرد و فقط ۵۰ درصد هزینه پرداختی به شما بازگردانده میشود.

در این بخش چند نکته حائز اهمیت است که خوب است بدانید .

۱- از هر حسابی که اقدام به پرداخت هزینه کرده باشید به همان حساب مبلغ بازگردانده می شود.

۲- اگر به صورت چک (در آمریکا) پرداخت کرده باشید ۸ هفته زمان لازم است تا عملیات پرداخت برای شما انجام شود.

۳- هزینه های بازگردانده به دلار آمریکا می باشد.

هزینه آزمون تافل در تاریخ قرمز!

شاید خیلی ها در مورد شرایط تاریخ قرمز اطلاع نداشته باشند و بگویند تاریخ قرمز چیست و چه فرقی با بقیه تاریخ ها دارد؟ اگر کمتر از ۵ روز به تاریخ برگزاری آزمون تافل مانده باشد و شما بخواهید در آن ثبت نام کنید باید طبق مقررات مبلغ ۳۵ دلار اضافه بر مبلغ ثبت نام پرداخت کنید . به این روز ها که بسیار نزدیک آزمون است ، تاریخ قرمز میگویند.

 

بیشتر بخوانید:مراحل ثبت نام آزمون تافل به زبان ساده

 

هزینه آزمون تافل در صورت تعویق آزمون

ممکن است شما بخواهید روز آزمون خود را عقب بندارید ، برای این کار باید ۳ روز قبل از آزمون اقدام کنید و  همچنین مبلغ ۶۰ دلار به بپردازید تا زمان آزمون شما تغییر کند و شما بتوانید یک تاریخ جدید برگزینید.

هزینه آزمون تافل در صورت درخواست گواهینامه بیشتر

سازمان برگزار کننده تافل این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده تا کارنامه خود را به صورت رایگان به ۴ دانشگاه ارسال کنند . اگر قصد دارید که کارنامه خود را به دانشگاه های اضافه تری ارسال کنید باید برای هر دانشگاه اضافه  مبلغ  ۱۸ دلار بپردازید.

هزینه کلاس های تافل

یکی از سریع ترین و همچنین مطمئن ترین راه ها برای آمادگی در آزمون تافل شرکت در کلاس های تدریس خصوصی تافل است و استاد شانژاد با چندین سال سابقه تدریس اقدام به برگزاری کلاس های تدریس خصوصی تافل کرده است و به داوطلبان بهترین راهکار ها برای موفقیت در آزمون تافل را پیشنهاد میدهد. شما میتوانید برای اطلاع از شرایط کلاس ها با ایشان تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۹۱۲۳۱۰۹۸۵۶

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *