پروشات

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که داوطلبان آزمون آیلتس دارنند انتخاب محل برگزاری آزمون است، به همین جهت در این مقاله ما قصد داریم به نقد و بررسی مرکز پروشات بپردازیم اگر شما هم می خواهید درباره این مرکز بیشتر بدانید تا انتها همراه ما باشید.

امکانات مرکز پروشات دز آزمون کتبی

پروشات آیلتس

موقعیت جغرافیایی

نشانی محب برگزاری آزمون: تهران، خیابان فاطمی، نبش خیابان حجاب، هتل بین المللی لاله، سالن گلزار

دسترسی به هتل لاله از تمام قسمت های تهران کار راحتی است همچنین در اطراف آن ایستگاه متروی دکتر فاطمی قرار دارد که امتیاز مثبتی است.

کیفیت سالن

هتل لاله یکی از هتل های به نام و ۵ ستاره است که جزو هتل های بین المللی به شمار می رود؛ این هتل دارای محیطی آرام و منظم است که آزمون پروشات در سالن گلزار آن برگزار می شود که دارای نور کافی و تهویه مناسب است.

کیفیت وسایل

صندلی های این سالن دارای کیفیت مناسبی است که شما از نشستن بر روی آن خسته نخواهید شد و دارای ابعاد مناسبی است که در صورتی که چپ دست باشید مشکلی نخواهید داشت.

همچنین بر روی هر میز دو عدد مداد با کیفیت HB فابر کاستل، یک عدد پاک کن و یک عدد تراش قرار دارد که با توجه به ممنوعیت بردن لوازم التحریر به داخل خیال شما از این بابت راحت می شود.

پرسنل پروشات

رفتار پرسنل کادر پروشات کاملا آموزش دیده است به طوری که اگر یک سوال مشترک را از هر کدام از آن ها بپرسید تنها یک پاسخ دریافت خواهید کرد. علاوه بر ای رفتار آن ها در عین محترمانه و قانون مدار بودن کاملا دوستانه است و تلاش می کنند تا شما در راحتی کامل باشید.

حتی اگر داروی خاصی باید مصرف کنید میتوانید همراه خود ببرید و از آن ها بخواهید برای شما نگه دارند تا در صورت نیاز بتوانید مصرف کنید.

پذیرایی از داوطلبان

موز، نسکافه، قند، شکر، کیک، شکلات، آب معدنی، آب میوه، چای، نسکافه و …  جزو موارد میز پذیرایی پروشات قبل از آزمون بودند و بعد از آزمون با همین خوراکی ها از شما پذیرایی می شود و اگر مشکل قند خون داریذ می توانید مطابق با قانون در زمان های ممکن از شکلات و یا خرما استفاده نمایید.

همچنین خواندن مقاله  تجربیات شرکت کنندگان آزمون آیلتس در مرکز آیلتس پروشات را به شما پیشنهاد می کنیم.

آزمون Listening

مرکز پروشات

نوع و کیفیت هدفون ها

هدفونهای پروشات از برند سنهایزر انتخاب شده اند، سنهایزر به عنوان یکی ار برترین برند های تولید هدفون شناخته شده است. هنگامی شما از این هدفون استفاده می کنید کاملا بر روی گوش قرار می گیرد و مانع از شنیدن صدای اطراف می شود.

شفافیت، میزان نویز و قطعی صدا

با توجه به اینکه پخش صدا از طریق رسیورهای وایرلس متصل به هدفونها انجام میپذیرد، میزان نویز و قطعی لحظه ای صدا، ارتباط مستقیمی با کیفیت سخت افزاری رسیورها دارد. پیش از شروع Listening، فایل تست صدا پخش میشود. حدود ۳ مرتبه فایل تست صدا پخش شد. با توجه کیفیت بالای ریسیورها، هیچ یک از تقریباً ۲۰۰ داوطلب شرکت کننده در سالن، مشکلی در زمینه اختلال در پخش فایل تست صدا نداشتند و آزمون لیسنینگ بلافاصله و پس از ۳ دقیقه شروع شد.

آزمون Speaking

موقعیت جغرافیایی: تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، کندرو یادگار، نرسیده به بلوار بهزاد، پلاک ۱، طبقه پنجم، واحد ۱۰

در این مکان ممکن است از لحاظ جای پارک به مشکل بخورید بنابراین پیشنهاد می کنیم با ماشین شخصی خود به آزمون نروید.

کیفیت ساختمان

ساختمان این آژمون کاملا لوکس و تمیز است و ظرفیت ۳۰۰ داوطلب را دارد، دارای ۳ اتاق جهت آزمون اسپیکینگ در سالن آزمون مصاحبه است که در ها کاملا آکوستیک بوده تا تمرکز داوطلبین بهم نخورد.

ممتحنین

رفتار ممتحنین کاملا مناسب است و در حین صحیت کردن لابلای صحبت نمیپرند و برای این موضوع مشکلی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: چگونگی نمره دهی اسپیکینگ آیلتس

زمانبندی برای مصاحبه

از دو هفته قبل از آزمون کتبی، از طریق SMS، ایمیل و تماس تلفنی، زمان انتخاب تایم آزمون مصاحبه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید همچنین شما این امکان را دارید تا زمان روز آزمون را در پروفایل خود مشخص کنید و این مورد بسیار امتیار مثبتی است.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *