بهترین سن یادگیری زبان

آیا می‌دانید بهترین سن یادگیری زبان انگلیسی چه سنی است؟ این مسئله که کودکان مهارت‌های جدید را بسیار راحت‌تر و زودتر از سایرین یاد می‌گیرند به عنوان یک حقیقت برای همه پذیرفته شده است. اما به نظر شما چه سنی برای یادگیری یک زبان جدید مناسب‌تر است؟

بهترین سن یادگیری زبان

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هرچه سن یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دوم دیگر پایین تر باشد، احتمال اینکه کودک بعدها در یادگیری موفق تر باشد بیشتر است و اینکه بتواند آن زبان را مثل زبان مادری صحبت بکند محتمل تر است.

بیشتر بخوانید: چگونه زبان انگلیسی بیاموزیم؟

آموزش زبان دوم در همه سنین می‌تواند اتفاق بیافتد اما همان‌طور که گفتیم، بهترین زمان قبل از ۷ تا ۸ سالگی است و بعد از این سنین معمولا آموزش زبان دوم نیازمند زمان بیشتری است و همچنین فرد موفقیت کمتری در کسب لهجه اهالی آن زبان کسب خواهد کرد.

یادگیری انگلیسی

چرا باید کودک از سنین کم زبان یاد بگیرد؟

وقتی کودکتان از سنین پایین شروع به یادگیری زبان دوم می‌کند، خلاقیت، انعطاف‌پذیری و مهارت انتقادی در او شکل می‌گیرد. کودکان در سنین پایین قدرت فوق‌العاده‌ای برای یادگیری دارند.

کودکی که به دو زبان مسلط شود درک بهتری از فرهنگ زبان خود و دیگران خواهد داشت و در آینده نیز می‌تواند در زمینه شغلی موفق‌تر عمل کند.

مهارت‌های لازم برای یادگیری زبان دوم

کودک باید تا حدی از بهره ‌هوشی لازم برخوردار باشد و همچنین بررسی‌های لازم در مورد وی صورت گرفته باشد تا در صورتی که کودک به تاخیر در رشد گفتار و زبان دچار است، ابتدا به او کمک شود تا پایه‌های زبان و گفتار درمانی در ذهن وی تقویت شود و سپس به آموزش زبان دیگر بپردازد.

بهترین راه برای آموزش زبان مادری در یک جامعه بیگانه، صحبت کردن در خانه به زبان مادری است. والدین باید در خانه به زبان خودشان صحبت کنند و اجازه بدهند کودک زبان دوم را از طریق تلویزیون، مدرسه و ارتباط با همسالان کشور بیگانه بیاموزد.

امیدواریم که این مقاله برای شم مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را با بهترین سن یادگیری زبان به خوبی آشا نماییم.

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *