آیلتس کامپیوتری

گروه آموزشی شانژاد بر طبق اعلام British Council اعلام می دارد که از March 2016 آیلتس انگلیس یا UKVI IELTS  سیستم جدیدی از آزمون آیلتس را بر روی کامپیوتر برگزار می کند. IELTS Delivered on Computer نوعی از آیلتس کامپیوتری است  که صرفا برای Module آکادمیک برگزار می شود و در حال حاضر در کشور های محدودی همانند انگلیس، چین، مالزی، ژاپن، هند، هنگ کنگ، برزیل و نیجریه در حال برگزاری آزمایشی است. آزمون آیلتس کامپیوتری تا سال ۲۰۱۷ در تمامی نقاط دنیا قابل برگزاری است.

آزمون آیلتس کامپیوتری

تاریخ های آزمون آیلتس کامپیوتری

آزمون آیلتس کامپیوتری در تاریخ های خاصی از سال اعلام می شوند و معمولا تا یک هفته قبل از آزمون امکان ثبت نام در آن ها وجود خواهد داشت.

البته تنها مهارت های Listening, Reading, Writing به صورت کامپیوتری هستند. مهارت Speaking هم چنان به صورت رو در رو و با یک شخص انجام می شود. بر طبق نظر برگزار کنندگان آیلتس این سیستم بهترین سیستم برای ارزیابی Speaking است و اجرای واقعی داوطلب را به نمایش خواهد گذاشت.

تمامی مفاد آزمون آیلتس کامپیوتری همانند سوالات، زمانبندی، انواع سوالات، روش تصحیح و موارد امنیتی همانند آیلتس کاغذی می باشد.

از آنجا که این سیستم آزمون آیلتس جدید می باشد باید به نکاتی از آن بسیار توجه داشت. معمولا داوطلبینی در این آزمون موفق تر عمل می کنند که از سرعت تایپ بالاتری برخوردار باشند. هم چنین برخی از اشخاص با کامپیوتر و کار با آن احساس راحتی نمی کنند و همین مسئله شاید برای این داوطلبین نسخه کاغذی آیلتس را مناسب تر کند.

گروه آموزشی شانژاد تخصصی ترین مرکز برگزار کننده دوره های آموزش آیلتس کامپیوتری IELTS Delivered on Computer در ایران می باشد. ما هر دو نوع آیلتس را به شما ارائه خواهیم داد و شما می توانید برای خود نوع آزمون مناسب را انتخاب کنید.