تدریس خصوصی تافل ibt

چرا تدریس خصوصی تافل ibt

کلاس تدریس خصوصی تافل iBT ویژه افرادی است که قصد دارند در آزمون تافل شرکت کنند. عده ای به علت مهاجرت نیازمند یادگیری سریع زبان انگلیسی و دریافت مدرک تافل TOEFL هستند، بسیاری به دلیل مشغله های کاری زمان شرکت در کلاس های آموزشگاه های زبان انگلیسی را ندارند، به همین خاطر می توانند با حضور در کلاسهای تدریس خصوصی تافل ibt با تمرکز بیشتری به آموختن زبان بپردازند و مطابق با برنامه ریزی مشخص برای شرکت در آزمون toefl آمادگی لازم را کسب کنند.

تدریس خصوصی تافل ibt

آزمون تافل اینترنتی (TOEFL-iBT)

Toefl Internet based از جمله جدیدترین و به روز ترین سیستم های سنجش زبان انگلیسی محسوب می شود که توسط سازمان ETS برگزار می شود. آزمون TOEFL-iBT برای سنجش توانایی افراد در ترکیب چهار مهارت خواندن گوش دادن حرف زدن و نوشتن برگزار می شود. این آزمون جزء آزمون های استاندارد به حساب می آید و در اکثر کشورهای جهان دارای اعتبار است.

آزمون تافل ibt

 

بخش های مختلف آزمون تافل اینترنتی (TOEFL-iBT)

  • درک مطلب یا Reading
  • شنیداری یا Listening
  • گفتاری یا Speaking
  • نگارش یا Writing

برای مطالعه بیشتر در رابطه با ساختار آزمون تافل اینترنتی (TOEFL-iBT) می توانید به مقاله ساختار آزمون تافل اینترنتی مراجعه نمائید.

آزمون ماک تافل iBT

به دلیل پایه نرم افزاری آزمون تافل اینترنتی iBT، بسیار مهم است که آزمون همانند آزمون اصلی باشد. گروه آموزشی استاد شانژاد آزمون ماک تافل iBT خود را دقیقا بر اساس سیستم امتحان اصلی برگزار می کند.

(جهت مطالعه بیشتر در رابطه با آزمون ماک تافل می توانید به مقاله آزمون ماک تافل iBT مراجعه نمایید.)

 

منابع آزمون تافل اینترنتی (TOEFL-iBT)

موفقیت در آزمون تافل اینترنتی (TOEFL-iBT) به داشتن منابع جامع و معتبر بسیار وابسته است این منابع اصولا به دو دسته مقدماتی و پیشرفته تقسیم می شوند. برای آنکه بدانید کدامیک از این منابع را مورد استفاده قرار دهید بهتر است در آزمون تعیین سطح شرکت نمائید تا سطح تسلط شما به زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار گیرد.

منابع مقدماتی تافل اینترنتی (TOEFL-iBT)

  • کتاب North Star Building Skills for the TOEFL iBT-High Intermediate

این کتاب با مروری بر مهارت‌های آزمون تافل، برای شروع مطالعه مناسب خواهد بود.

  • کتاب Delta’ s Key to the Next Generation TOEFL Test

مجموعه دلتا برای برنامه‌ریزی جهت تافل iBT  تنظیم شده است. این مجموعه با استفاده از تست‌های آزمون تافل، تمامی مهارت‌های لازم برای شرکت در این آزمون را آموزش می‌دهد و در دو جلد است که کتاب اول شامل موارد آموزشی آزمون تافل اینترنتی و کتاب دوم شامل ۶ نمونه تست از این آزمون می‌باشد.

  • کتاب Longman TOEFL iBT

اگر شخص تمایل به حضور در کلاس‌های تافل نداشته باشد، این کتاب بهترین مرجع برای آغاز آموزش شیوه پاسخ به پرسش‌ها در آزمون می‌باشد.

منابع سطح پیشرفته تافل اینترنتی (TOEFL-iBT)

در صورتی که در تعیین سطح بالاتر از Intermediate قرار گرفتید، از منابع زیر استفاده نمایید.

  • کتاب Barron’ s How to Prepare for the TOEFL

یکی از مجموعه‌های معروف برای تافل iBT  است که سطح آن بالاتر از دو کتاب Longman و Delta است. تست‌های جامع این مجموعه جهت بخش‌های Listening و تا حدودی Reading آزمون تافل توصیه می‌شود. در این کتاب، بیشتر نویسنده بر روی تقویت مهارت‌هایی مانند نت برداری (Note Taking) کار می‌کند.

  • کتاب ETS Official Guide to iBT TOEFL

مجموعه دیگریست که تست‌های آن کمی ساده‌تر از آزمون واقعی است، اما از نظر نوع سوالات بسیار شبیه آزمون واقعی می‌باشد. این کتاب دارای نرم افزار شبیه‌سازی شده نیز می‌باشد.

  • کتاب Mastering skills For The TOEFL iBT

کتابی بسیار خوب با تمرین‌های بسیار زیاد است که هر ۴ بخش مهارت‌های مورد نیاز تافل iBT را پوشش می‌دهد. تمرینات شنیداری این کتاب می‌تواند گامی مفید در جهت تقویت مهارت شنیداری باشد.

  • کتاب KAPLAN Internet-Based TOEFL

این کتاب یکی دیگر از مراجع به نام این آزمون تافل است. موردی که اکثرا در این کتاب اشاره می‌گردد این است که سطح این کتاب کمی از آزمون اصلی دشوار‌تر است.

  • کتاب Answers to all TOEFL Essay Questions

این کتاب برای  Writing بسیار مفید بوده و دارای ۴۵۰ انشا می‌باشد. با مطالعه دقیق آن می‌توانید با ساختار انشانویسی به طور کامل آشنا شوید.

منابع آزمون تافل اینترنتی toefl-ibt

فواید تدریس خصوصی تافل ibt

کسانی که می خواهند در وقت و هزینه های رفت و آمدی خود صرفه جویی نمایند، سعی می کنند از کلاس های تدریس خصوصی تافل (TOEFL-iBT) استفاده کنند، اما فواید استفاده از این روش تنها محدود به صرفه جویی در زمان و هزینه تدریس خصوصی تافل نمی باشد؛ بلکه از این طریق مدت زمان یادگیری و آمادگی برای آزمون بسیار کوتاه تر از شرکت در دوره های ترمیک آموزشگاهی و کلاس گروهی تافل خواهد شد.

زیرا مدرس با تمرکز بیشتر بر روی فرد زبان آموز می تواند با سرعت بیشتری مطالب را در اختیار وی قرار دهد و فرد یادگیرنده نیز به دلیل اینکه توانسته است، ساعت و محل برگزاری جلسات را خودش تعیین نماید، احساس راحتی و آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.

معلم خصوصی تافل ibt

افرادی که تجربه شکست در آزمون تافل ibt را دارند و به دنبال یادگیری عمیق مطالب براساس نقاط ضعف و قوت خودشان می باشند شرکت در کلاس خصوصی تافل ibt را به شرکت در کلاس های گروهی ترجیح می دهند. رسیدن به بهترین نتیجه زمانی اتفاقی می افتد که شما معلم خصوصی خوب داشته باشید.

معلم خصوصی تافل ibt

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *