نکات مهم رایتینگ آزمون سلپیپ

تمامی متقاضیان مهاجرت به کانادا مطلع هستند که در هر شرایطی برای مهاجرت به کانادا، دانش زبان انگلیسی یکی از ضروریات است و تمام مهاجران نیازمند هستند که با یکی از آزمون‌های بین‌المللی، سطح توانایی خود در زبان انگلیسی را برای دولت کانادا مشخص کنند. در مقاله گذشته به طور کامل در مورد آزمون سلپیپ توضیح دادیم در این مقاله سعی داریم به معرفی نکات مهم رایتینگ آزمون سلپیپ (Celpip) بپردازیم با ما همراه باشید.

نکات مهم رایتینگ آزمون سلپیپ (Celpip)

آزمون نوشتاری یا همان رایتینگ آزمون سلپیپ، شامل دو تکلیف برای انجام دادن می باشد که برای ارزیابی چگونگی ارتباط برقرار کردن شما از طریق نوشتن در موقعیت های روزانه طراحی شده است. به عنوان مثال، اگر شما یک رایانه (کامپیوتر) خریده باشید و بعد متوجه شوید که آن به درستی کار نمی کند، آیا شما قادر به توضیح دادن مشکل خود در یک ایمیل (و یا نامه) و قانع کردن شرکتی که از آن خریداری کرده اید برای حل کردن مشکل خود خواهید بود؟ اگر رئیس شما به شما برنامه زمان بندی دو کار جدید بدهد، آیا می توانید به طور تاثیرگذاری انتخاب خود را با نوشتن توضیح دهید؟ با ما همراه باشید تا نکات موفقیت آمیز در رایتینگ این آزمون را در اختیار شما قرار دهیم.

  1. سر و سامانی به رایتینگ خود بدهید.

برنامه ریزی برای جملات و پاراگراف های خود انجام دهید و در چهار چوب مشخصی قرار دهید. تا بتواند استدلال های شما را به طور واضح بیان کند. ساختن پیشینه قبل از نوشتن، بهترین راه برای اطمینان از این است که تمام ایده های شما با  شکل نوشتاری شما مناسب است. به خود اطمینان داشته باشید که شما از حالت های مناسب استفاده میکنید.

  1. توجه به تعداد کلمات را فراموش نکنید.

شما اندکی مجاز خواهید بود کمی بیشتر یا کمتر از حد خواسته شده از تعداد کلمات در تست writing CELPIP استفاده کنید. با این حال، در نمره نهایی شما تاثیر دارد اگر شما به طور قابل توجهی بیش از حد یا کمتر از  حد خواسته شده از کلمات استفاده کنید . هر یک از task   در تست writing   یک شمارنده کلمات دارد  تا شما بتوانید پاسخ خود را پیگیری کنید.

  1. استفاده درست از کامپیوتر

به دلیل اینکه تست سلپیپ کاملا به صورت کامپیوتری انجام میشود شما باید اطمینان داشته باشید که می توانید از موس و صفحه کلید و کامپیوتر به راحتی استفاده کنید زیرا این به شما در موفقیت CELPIP Test کمک می کند.

  1. استفاده از محدوده وسیعی از ساختارهای واژگانی و دستور زبان

اطمینان حاصل کنید که از کلمات مناسب استفاده می کنید. از کلمات متنوع و ساده استفاده کنید از دستور زبان های  متنوع و جمله های پیچیده استفاده کنید که در جمله و پیچیدگی متفاوت است .

  1. پاسخ های خود را دوباره بخوانید.

زمان خود را طوری تنظیم کنید که وقت کافی برای خواندن پاسخهای خود داشته باشید توجه خاصی به نوع نوشتن خطا داشته باشید که همیشه با آن مواجه هستید . تست نوشتن CELPIP شامل یک چک کننده املایی خودکار می شود، اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات دشوار است که کلمه درست را انتخاب کنید زمانی که spelling offer  به شما کلمه ای پیشنهاد می کند .

 

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *