چگونه گرامر را یاد بگیریم

هدف از یادگیری زبان انگلیسی ارتباط برقرار کردن است. اشتباهات گرامری می توانند باعث بد فهمیدن یا نفهمیدن مطلب بشوند. باید توجه داشته باشید که در ساخت جملات از ساختارهای درست گرامری استفاده کنید. از جمله سوالات متداولی که برای زبان آموزان پیش میاید این است که چگونه گرامر را یاد بگیریم ؟ در مقاله زیر میخواهیم به توضیحاتی در مورد بپردازیم با ما همراه باشید.

چگونه گرامر را یاد بگیریم ؟

– از شباهت های زبانی بین زبان مادری و گرامر زبان انگلیسی استفاده کنید.مثلا در انگلیسی صفت قبل از اسم می آید ولی در فارسی بعد از اسم.

– هر چه قدر می توانید کتاب،داستان و متن های انگلیسی بخوانید.خواندن متون باعث می شود شما از جملات انگلیسی الگو برداری کنید و همان الگو ها را هنگام صحبت کردن یا نوشتن به کار ببرید.

– بخش هایی از گرامر را که مشکل دارید بیشتر تمرین کنید.اگر نمی دانید چه بخش هایی از گرامر را خوب نفهمیده اید از معلم خود کمک بگیرید. ضعف های گرامری در نوشتن و صحبت کردن فهمیده می شوند.

– اگر علاقه ای به انجام تمرینات گرامری ندارید ، سعی کنید اشتباهات یا ضعف های گرامری را که در موقع صحبت کردن یا نوشتن برای شما پیش می آید برطرف کنید.مرحله قبل را بیشتر انجام دهید.

– اگر انجام تمرینات گرامری برای شما لذت بخش است ،پس بعد از خواندن نکات گرامری تمرین های مربوط به آن را حل کنید.اما جواب دادن به تمرینات گرامری به این معنی نیست که شما در

استفاده از آن نکته در صحبت کردن یا نوشتن مشکل نخواهید داشت.مثلا اگر یک کتاب در مورد یادگیری تنیس بخوانید به این معنی نیست که می توانید تنیس بازی کنید و راکت تنیس را بدون هیچ مشکلی در دست بگیرید.بنابراین بعد از انجام تمرینات مربوط به یک نکته گرامری سعی کنید چند جمله انگلیسی که همان نکته گرامری را شامل می شود بنویسید.

( برای مطالعه بیشتر به مقاله گرامر زبان انگلیسی مراجعه نمایید. )

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *